امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما هم دعوتید به پایتخت همدلی؛
شما هم دعوتید به پایتخت همدلی؛

"پایتخت همدلی" ویژه‌برنامه انتخاباتی شبکه تهران شد

مشاهده ۱۷۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۰- ۰۸:۳۸
تعداد بازدید:171

"پایتخت همدلی"عنوان ویژه برنامه ی زنده شبکه تهران سیما برای به تصویر کشیدن همدلی و حضور مردم استان تهران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه زنده ی "پایتخت همدلی" پنجشنبه 10 اسفند از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 21 ادامه خواهد داشت. این برنامه که با اجرای مرتضی پرنیان روی آنتن می رود در فواصل برنامه‌های اصلی و روتین شبکه به صورت زنده پخش می‌شود. حضور هنرمندان نام آشنای موسیقی ایران و اجرای ترانه‌های حماسی و ملی یکی از بخش های تماشایی این برنامه است.

اما "پایتخت همدلی" جمعه 11 اسفند ماه نیز با اجرای حسین مولایی از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 مهمان خانه‌های گرم مردم استان خواهد شد.

 در این ویژه برنامه که با حضور چهره‌های مطرح هنری روی آنتن می رود، گزارش هایی از سطح استان و شهر تهران با موضوع انتخابات و حضور پرشور مردم تماشایی می‌شود.

قرار است در ویژه برنامه "پایتخت همدلی" گزارش های متنوعی از تعدادی شعب اخذ رای استان تهران مثل: میدان نماز شهر ری، نازی آباد، شهریار، ورامین، رباط کریم و ... پخش شود تا حضور پر شور مردم ولایتمدار استان تهران در پای صندوق های رای تصویر شود.
همچنین تیم گزارشی "در شهر در استان" با یک دستگاه خودروی ون، صندوق رای سیاری را در سطح استان تهران به گردش در می آورند و با حضور در مناطق مختلف با مسئولین برگزاری انتخابات نیز گفتگو می‌کند.

پخش گزارش های ویژه برنامه در استان از شهرستان‌های استان تهران و ... نیز در این ویژه برنامه پیش بینی شده است.
یادآور می‌شود ویژه برنامه "پایتخت همدلی" روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 21 و جمعه از ساعت 7 صبح تا 24 ویژه انتخابات روی آنتن شبکه تهران سیما می رود.

امتیاز شما