امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
همزمان با 11 اسفند
همزمان با 11 اسفند

شبکه همدان، با " ما می آییم" ، همپای مردم در جشن "روز انتخاب"

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۲/۱۲/۱۱- ۱۴:۳۶
تعداد بازدید:113

شبکه استانی همدان، با برنامه ریزی از ماه‌ها قبل ویژه برنامه‌هایی را برای معاونت های سیما، صدا و خبر در روز انتخاب اماده کرد که تا پایان حضور مردم از این شبکه پخش میشود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای صدا و سیمای استان همدان با برنامه " ما می آییم" که از ساعت 7 صبح در حال پخش است، علاوه بر تهیه و پخش گزارش از آمادگی و حضور مردم، امادگی عوامل اجرایی و گفتگوی زنده با مردم در شعب اخذ رای، سری هم به ستاد انتخابات استان می زند و ضمن گفتگو با رئیس ستاد انتخابات و استاندار، اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور و استان را به اطلاع مردم می رساند. تهیه کنندگی برنامه ما می آییم را مهران صفری و حسام ثمری بر عهده دارند.

معاونت صدا نیز در این روز برنامه‌های خود را از ساعت 7 صبح آغاز کرد و در ویژه برنامه‌هایی از حضور پر شور مردم برای مردم استان همدان و شبکه‌های سراسری صدا گزارش داد. در کنار ویژه برنامه امروز معاونت صدا با نام " ما می آییم" رادیو نما نیز با انعکاس عکس های ارسالی مردم و فعالان شبکه‌های اجتماعی در کنار صدای مردم، بر هیجان جشن انتخاب افزود. تهیه کنندگی ما می آییم معاونت صدا را معصومه احمدوند ، فاطمه طالبی، محسن اسفندیاری، حمید تالهی و محمد جواد هادیان بر عهده دارند که تا پایان نیمه شب امشب ادامه خواهد داشت.

معاونت خبر نیز با اعلام پخش ده بخش خبری از سیما و پنج بخش خبری رادیویی و همچنین ارتباط زنده تصویری با خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما و شهرستانها در قالب ارتباط تصویری و صوتی در این اطلاع رسانی روز جشن انتخاب شرکت می‌کند. بخش های خبری امروز را رسول بهرامی، علی نعیمی و کاظم اسدی سردبیری می‌کنند.

امتیاز شما