امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
با ویژه برنامه «هشتک برای ایران»؛
با ویژه برنامه «هشتک برای ایران»؛

تبیین مشارکت حداکثری مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات

مشاهده ۱۳۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۳- ۰۸:۰۱
تعداد بازدید:139

ویژه برنامه «هشتک برای ایران» در روز دوازدهم اسفندماه به بررسی علل مشارکت بالای مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت در کشور را کسب کرد؛ ویژه برنامه« هشتک برای ایران» از سیمای شبکه استانی دنا با حضور و ارتباط تلفنی با کارشناسان و مسئولان استانی به بررسی علل مشارکت بالای مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پرداخت.

ستار هدایت‌خواه، استاد دانشگاه و نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در ادوار هفتم و هشتم با حضور در این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان  گفت: امروز روز پیروزی ملت ایران است که آگاهانه پای صندوق های رای رفتند و نماینده خود را انتخاب کردند.

هدایت‌خواه اظهار داشت: این حضور حماسی در انتخابات یازدهم اسفندماه، باشکوه و ستودنی است و جلوه دیگری از الطاف بیکران الهی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است که سرافرازی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی در پاسخ به سوال مجری که چرا مشارکت در استان کهگیلویه و بویراحمد بالاست؟ گفت: شرکت در انتخابات یک جنبه عقلانی، یک جنبه ملی و یک جنبه دینی دارد که مردم فهیم و آگاه استان کهگیلویه و بویراحمد با غیرت و همتی که دارند همواره علی رغم تبلیغات سو دشمنان قسم خورده نظام و رسانه‌های معاند،  با دل وجان پای صندوق های رای می‌آیند و وحدت، همبستگی و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدین سان به نمایش می‌گذارند.

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج نیز در تماس تلفنی با این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و با نشاط مردم گفت: علی رغم همه تلاش های دشمنان برای نیامدن مردم در پای صندوق های رای، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خط مقدم حضور، رای خود را در صندوق ها انداختند.

وی عزت و استقلال مردم و احساس مسئولیت آنها نسبت به همه ابعاد کشور را دلیل حضور حداکثری مردم این استان در صحنه انتخابات دانست.

آیت الله حسینی از صداوسیمای استان جهت آگاهی بخشی، تبلیغات و پوشش مناسب انتخابات و همه عوامل اجرایی در حوزه انتخابات و نظارت، نیروهای نظامی و انتظامی‌که در راستای ایجاد امنیت انتخابات تلاش کردند تا مردم با آرامش و آسایش رای خود را در صندوق های رای بیندازند تشکر و قدردانی کرد.

اکوانی استاد دانشگاه نیز در ارتباط تلفنی با برنامه «هشتک برای ایران» گفت: نمایندگان منتخب مردمی‌باید قدردان این حضور باشکوه باشند و انتظار می رود نمایندگان در تراز مجلس شورای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند و با قانون گذاری و نظارت هرچه بیشتر پیگیر توسعه استان باشند.

ویژه برنامه « هشتک برای ایران» از سیمای شبکه استانی دنا  به تهیه کنندگی امیر خادمی، کارگردانی مهدی غلامی و اجرای مهدی عادل زاده و مهدی ابراهیم خانی 8 اسفند ماه تا 12 اسفند ماه در سه بخش ساعت 11 ،19و 22 به مدت 60 دقیقه بصورت زنده تقدیم مخاطبان شد.

امتیاز شما