امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سریع و خشن ۱۰» را از شبکه تهران ببینید

مشاهده ۱۹۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۳- ۱۰:۳۲

فیلم سینمایی «سریع و خشن ۱۰» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  این سینمایی در گونه اکشن، ماجراجویی و جنایی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی زهره شکوفنده است. مهناز آبادیان، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، علی بیگ محمدی، ژرژ پطرسی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، شیرین روستایی، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، شایان شامبیاتی، مینا شجاع، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، سعید مظفری، ملیکا ملک نیا، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، مونا همایی پور و زهره شکوفنده صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این فیلم خواهیم دید: دومینیک توره‌تو هدف انتقام‌گیری سردسته‌ی خلافکاران، دانته قرار می‌گیرد، و باید از خانواده و دوستانش در برابر او محافظت کند.
این فیلم آخرین فیلم از مجموعه فیلم های «سریع و خشن» است که سراسر حادثه و تعقیب و گریز است و عمده ی جذابیت آن به خاطر همین و جلوه‌های ویژه ی آن است. فیلم برای دوستداران سینمای حادثه ای می تواند در نوع خود جذاب باشد. فیلم یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 بوده و برنده و نامزد بیش از 14 جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است از شبکه‌ی تهران، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما