امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اثر هنرمند خوزستانی در «جشنواره فیلم شهرنما»
اثر هنرمند خوزستانی در «جشنواره فیلم شهرنما»

اثر هنرمند خوزستانی در «جشنواره فیلم شهرنما»

مشاهده ۱۶۵
۱۴۰۲/۱۲/۱۴- ۱۳:۵۲
تعداد بازدید:165

فیلم کوتاه "کوچه او "از تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان به مرحله نهایی «جشنواره فیلم شهرنما» راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم کوتاه «کوچه او» به کارگردانی امید مدحج و تهیه‌کنندگی حمیدرضا بهوندی از تولیدات واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان به مرحله نهایی جشنواره فیلم ملی ۱۰۰ ثانیه‌ای شهرنما راه یافت.

 این فیلم برای شرکت در جشنواره ۱۰۰ ثانیه فیلم کوتاه ساخته شد و توانست در این جشنواره به بخش نهایی راه پیدا کند و در جشنواره سراسری فیلم رفسنجان کاندید نهایی شد.

 موضوع این فیلم برگرفته از زندگی واقعی مادران شهدا است.

 جشنواره فیلم رفسنجان تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در شهر رفسنجان در حال اجراست و آثاری که به بخش نهایی راه پیدا کردند در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شوند.

 «جشنواره سراسری فیلم شهرنمای رفسنجان» در موضوعات ۱) شهر، امید و آینده ۲) شهر، خانواده و فرزندآوری ۳) شهر و زیست عفیفانه ۴) حقوق و فرهنگ شهروندی ۵) موضوع آزاد با محوریت شهر و در بخش‌های داستانی، مستند و پویانمایی به اجرا درمی‌آید.

 امید مدحج، مستندساز، تصویربردار، تدوینگر صدا و سیمای استان خوزستان دارای مدرک کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی است. وی در کارنامه خود سابقه فعالیت در مستند‌هایی همچون بار دیگر زندگی، نیوجرسی و تحقق آرزو‌های یک رفیق را دارد.

امتیاز شما