امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهمان خانه «بهون مهر» سیمای دنا میزبان فرزندان و والدین یاسوجی

مشاهده ۱۰۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۵- ۰۷:۲۴

برنامه خانواده «بهون مهر» دوشنبه 14 اسفند ماه با بررسی عوامل موثر بر اعتماد به نفس فرزندان مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه دنا شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهمان‌خانه برنامه «بهون مهر» دوشنبه 14 اسفندماه، میزبان پدر و مادران و فرزندان با استعداد و با اعتماد به نفس استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

در این برنامه که به تهیه کنندگی سیده زینب عباسی و کارگردانی مهدی ابراهیم خانی و اجرای آمنه رضایی زاده روی آنتن سیمای شبکه استانی دنا می رود با دعوت از کارشناس روانشناسی، به صورت زنده و رو در رو با پدران و مادران و فرزندان به گفت‌وگو و  بررسی عوامل موثر بر اعتماد به نفس فرزندان پرداختند.

خانم رحمانی کارشناس روانشناسی در این برنامه محبت کردن، نظرخواهی از فرزندان از سنین خردسالی، دادن فرصت آزمون و خطا به فرزندان و نظارت بر آنها و دادن استقلال شخصیتی و فکری به فرزندان را از جمله راههای ایجاد اعتماد به نفس و عزت نفس در فرزندان دانست.

از آیتم های مهم این برنامه می توان به معرفی استعدادهای برتر، خانواده موفق، معرفی کتاب و نویسندگان استان (که توسط یک معلم انجام می‌شود)، آشپزی و هنر در خانه، دعوت از دانش آموزان و معلمان و اجرای کاردستی‌های دانش آموزان، گزارش مردمی و خاطره گویی افراد مسن و با تجربه اشاره کرد.

برنامه خانواده «بهون مهر» یکی از برنامه‌های ثابت سیمای دنا است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه دنا می رود.

امتیاز شما