امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

تقدیر از فرزندان همکاران پیشکسوت راه یافته به تحصیلات عالیه

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۶- ۰۹:۲۱

دانشجویان و دانش‌آموختگان فرزندان همکاران پیشکسوت که در سال تحصیلی 1401 موفق به راه یابی به تحصیل در مقاطع بالاتر شده بودند صبح امروز در کنار والدین خود ، مورد تقدیر مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این مراسم با تبریک قبولی دانشجویان به مدارج تحصیلی بالاتر گفت : تلاش کنید علاوه بر اینکه در عرصه علم و دانش سرآمد باشید برای کسب معنویت و ایمان و اخلاق نیز کوشا باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی به تشریح شرایط خاص کنونی جامعه و استفاده سوء دشمنان از دانشجویان به عنوان مرجع علمی و جمعیت روشنفکر و آینده‌ساز جامعه و طراحی سناریوهای متنوع و مختلف در جهت انحراف آنان پرداخت و افزود: نقش دانشجویان شریف،  بصیر و آینده‌نگر در تحقق آرمان‌ها و بسترسازی برای پیشرفت ایران اسلامی‌به‌ سمت قله‌های ممتاز جهانی بی‌بدیل ، منحصر به فرد ، مهم و حیاتی است .

وی از دانشجویان به عنوان آگاه‌ترین اقشار جامعه نام برد و خاطر نشان کرد: رشد یک جامعه در حوزه‌های مختلف در گرو به‌کارگیری علم با مهارت است و در این میان، دانشجویان و دانشگاهیان به‌ عنوان راهبران علمی‌کشور، مهم‌ترین نقش را در این زمینه ایفا می‌کنند.

رضایی از دانشجویان به عنوان پیشتازان تحولات یاد کرد و اظهار داشت : توسعه کشور در زمینه‌های صنعتی ، کشاورزی ، پزشکی ، علمی ، اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی ، هنری و ... در گرو بهره‌مندی از ظرفیت و توانمندی دانشجویان و دانشگاهیان است.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود به نقش بنیادین دانشگاه در روند توسعه و پیشرفت ملی و دیدگاه صاحب‌نظران، کارشناسان و نخبگان برای عبور از بحران‌های جامعه پرداخت و تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان باید با افزایش روحیه آرمان‌گرائی و حقیقت‌طلبی، عدالت خواهی، معنویت گرایی و آزادی و استقلال طلبی ؛ میدان‌دار دفاع از عزت و اعتبار ایران اسلامی‌باشند.

در پایان سخنان مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ، از 17 نفر از راه یافتگان فرزندان همکاران پیشکسوت به تحصیلات عالیه تجلیل شد.

امتیاز شما