امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

با شبکه تهران به «جستجوی طلای تام سایر» می‌رویم

مشاهده ۱۴۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۶- ۱۳:۰۹

فیلم سینمایی «جستجوی طلای تام سایر» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی درام و ماجراجویی ناهید امیریان و صدابردار آن سهیل عابدی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، مینا قیاس پور مرادی، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی منانی، امیر منوچهری و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره آگاتا آرمسترانگ مادر و معلمی است که خیلی محافظه کار و ترسو است، در مقابل پسرش آنتونی خیلی جسور، کنجکاو و ماجراجو است. او وقتی کتاب پدربزرگ و نقشه گنج تام سایر را در انباری می‎یابد، تصمیم می‎گیرد با دوستانش لو و وودی به این سفر پر مخاطره رفته و آن را بیابند. غافل از اینکه رقبای دیگری از جمله پدرش (که تا آخر فیلم کسی نمی‎فهمد او پدر آنتونی است) نیز به دنبال این گنج هستند. در پایان آگاتا که تحت تأثیر خلقیات پسرش قرار می‎گیرد، به اتّفاق کلانتر محل به آنها کمک کرده و موفق می‎شوند پس از طی مراحل پرمخاطره و درگیری با رقبا، به این گنج برسند.

فیلمی خانوادگی و ماجراجویانه که برای قشر کودک و نوجوان مناسب است و از کارگردانی، بازیگری و فیلمنامه خوبی برخوردار است و مفاهیمی چون غلبه بر ترس و اضطراب، دنبال کردن اهداف، برانگیختن حس کنجکاوی و تخیل در آن مشهود است.

شبکه‌ی تهران، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان رای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما