امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با صدا و سیما

مشاهده ۱۶۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۷- ۰۸:۴۹

در نشست هم اندیشی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با صدا و سیمای استان، راهکارهای اساسی ترویج فرهنگ کمک رسانی و انفاق در جامعه، بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه ای که با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان، مدیرکل زندان‌ها، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و جمعی از معاونان و مدیران تشکیل شد، سیدمحسن حسینی از همکاری صدا و سیما با ستاد دیه استان برای ضبط و پخش برخی برنامه‌ها در شهرستان‌ها و مرکز استان اشاره کرد و گفت: اگر سال های آینده با مشارکت و همفکری اهل فکر و قلم، فرآیند ارائه پیام را بررسی کنیم، برنامه‌ها اثربخش تر خواهند بود چرا که مردم به آنچه که از صدا و سیما می‌بینند و می‌شنوند اعتماد بیشتری دارند.

حسینی، بیان زیسته و موردی را مؤثرترین فرآیند در انتقال پیام عنوان کرد و افزود: اگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان را به سبک و شیوه سال های قبل تهیه و پخش کنیم بی شک سطح اثرگذاری کم می‌شود و ضروری است در طول سال، داشته‌ها را بسازیم و با فکر و اندیشه و استفاده از زیسته‌ها، برنامه‌های تأثیرگذار کشوری تولید کنیم.

وی رادیو را اثرگذارترین رسانه عنوان کرد و گفت: رادیو کلامی است و راحت تر می تواند با گفتن شرح حال منطقی، جلب مشارکت کند.

حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری هم ضمن قدردانی از همکاری صدا و سیمای استان با ستاد دیه به مباحث فرهنگی این ستاد اشاره کرد و گفت: انفاق، کمک رسانی و محرومیت زدایی آثار معنوی خوبی در جامعه خواهند گذاشت و اگر بنا باشد این فرهنگ ها در جامعه ترویج یابند هیچ ابزاری کارآمدتر و مؤثرتر از صدا و سیما نخواهد بود.

مجید صیادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان هم از بازخوردهای مطلوب برنامه‌های سال های گذشته ابراز خرسندی کرد و افزود: اثرگذاری برنامه‌ها از جمله جشن گلریزان؛ تهیه گزارش های مختلف مردمی؛ برقراری ارتباط های تلفنی و تیزر، فرهنگ سازی در جامعه و در نتیجه مراجعه و کمک رسانی مردم به ستاد دیه را بالا برد و این امر موجب آزادسازی زندانیان زیادی شد که امیدواریم امسال هم شاهد چنین برنامه‌هایی باشیم.

امتیاز شما