امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
دورهمی‌پیشکسوتان و بازنشستگان بالای 70 سال صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی
دورهمی‌پیشکسوتان و بازنشستگان بالای 70 سال صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی

با شنیدن سخنان همکاران پیشکسوت مسیری جدید و روشن برای پیشبرد اهداف خود ترسیم کنیم

مشاهده ۱۳۱
۱۴۰۲/۱۲/۱۷- ۰۹:۱۰
تعداد بازدید:131

کانون بازنشستگان صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ، پیشکسوتان بالای 70 سال را در قالب یک دورهمی ساده جمع کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،در این مراسم پیشکسوتان مسائل ، مشکلات ، دیدگاه‌ها ، نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و دغدغه‌های خود را با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی در میان گذاشتند. 

در ابتدای این دورهمی‌که با هدف ارتقای نشاط و امید در زندگی بازنشستگان، ایجاد تعامل، تفاهم و همبستگی آنها با مرکز ، ارتباط مستمر و جلب مشارکت فعالانه آنان برگزار شد دکتر اکبر رضایی پای درد دل های پیشکسوتان نشست .

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از فعالیت بازنشستگان سازمان و یک عمر تلاش آنها برای اعتلای نام رسانه ملی ، گریزی هم به روحیه ایثار خانواده‌های همکاران بازنشسته زد و گفت: در کنار تلاش‌های بی‌وقفه حرفه‌ای همکاران در صحنه‌های مختلف ؛ مجاهدت همسران ارجمند این همکاران که در فراز و نشیب‌های فراوان زندگی همچون کوه پشتوانه‌ای امن و کرانه‌ای نشاط و امیدواری هستند مقدس و ستایش‌برانگیز است. سایه‌گسترانی که به حضور غرورانگیز خود ضمانت توفیق این سازمان بوده‌اند .

رضایی ، بازنشستگان را جزء سرمایه‌های اجتماعی صدا و سیما برشمرد و با تاکید بر جایگاه والا و ارزشمند همکاران پیشکسوت افزود : بر خود لازم می دانیم با حضور در کنار این عزیزان و شنیدن صحبت ها و دردل های آنان، مسیری جدید و روشن برای پیشبرد اهداف خود ترسیم کنیم و بر خود ببالیم که چه بزرگانی برای صیانت از جایگاه رسانه ملی تلاش کرده اند.

وی  این نشست ها و دورهمی‌ها را زمینه ساز استفاده از سالها تجربه و دانش همکاران پیشکسوت، برای شکوفایی و تعالی رسانه و آشنایی با دغدغه‌ها و مشکلات بازنشستگان در جهت برنامه‌ریزی برای تسریع در حل آنها دانست و ابراز داشت: تمام تلاش و اهتمام خود را برای پیگیری مسائل، مشکلات و موارد مختلفی که همکاران بازنشسته با آن مواجه هستند بکار خواهیم بست .

تصاویر

امتیاز شما