امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک رادیو ایران برای ماه مبارک رمضان

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۲/۱۲/۲۰- ۱۱:۰۹

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، رادیو ایران ویژه برنامه‌هایی را در قالب‌های متفاوت تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو ایران ویژه برنامه‌های متفاوتی را همچون ؛استقبال از ماه رمضان، برنامه‌های افطار و سحر، ترتیل خوانی، میزگرد قرآنی، پخش می‌کند.

 برنامه «قدر قرآن» ترتیل یک جزء از قرآن کریم است، که هر روز ساعت 2:30 تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

برنامه «قرار بی قراران» ویژه برنامه سحرگاهی رادیو ایران است که با تمرکز بر روی اخلاق اسلامی و کمک به همنوع سحر های ماه رمضان به تهیه کنندگی عبدالله علایی و وحید بیات و با حضور کارشناس مجری برنامه محمد نصرآبادی، ساعت 3:30 روانه آنتن خواهد شد.

 برنامه «به رنگ خدا» تحلیل آیات و روایات قرآنی است که هر روز از ساعت ۱۷:۱۰ به تهیه کنندگی عبدالله علایی با کارشناسی استاد آتش کار تقدیم علاقه مندان می‌شود.

  ویژه برنامه افطار با نام «قرار آسمانی» برنامه ای با رویکرد اخلاق کریمانه و شیوه ی زندگی ساده مومنانه که به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای  حامد نجم الهدی، ساعت 17:30 از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

 «در حریم راز» عنوان ویژه برنامه است از گنجینه ارزشمند  رادیو ایران که با صدای مرحوم علیرضا معینی و مرحومه سرور پاک نشان بعد از خبر ساعت 19:00 به روی آنتن می رود.

 «شهر رمضان» یک برنامه میدانی است که در بوستان لاله تهران به تهیه کنندگی مهدی ساعی 19:30 غروب های ماه  رمضان تقدیم مخاطبان رادیو ایران می‌شود.

امتیاز شما