امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نوروز ۱۴۰۳ با خبرهای خوش «میم خبرچی» رادیو صبا

مشاهده ۱۵۲
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۰۶:۴۶

رادیو صبا در برنامه نوروزی «میم خبرچی» به مرور اخبار خوب سالی که گذشت می‌پردازد

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، «میم خبرچی» عنوان یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی این شبکه رادیویی است، که با بیان طنز به مرور اخبار رویدادهای مهم سال گذشته در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی می‌پردازد.

کیاوش کمالی‌فر سردبیر این برنامه گفت: «میم خبرچی» یکی از شخصیت‌های شناخته شده برنامه «عصر صبا» است که در سال جدید پیشرفت کرده و برای خود برنامه مستقل راه انداخته است. در این برنامه با بیان طنز به مرور خبرهای خوب سال گذشته می‌پردازیم و سعی می‌کنیم برای سال جدید امید آفرین باشیم.

کمالی‌فر «شعر طنز، طب سنتی، ایرانگردی و آتیم خ با خ » را از بخش‌های متنوع این برنامه دانست و توضیح داد،در بخش «شعر طنز» استاد نوشکوفته برای مخاطبان شعر طنز می‌خواند و بسیاری از موضوعات اجتماعی و فرهنگی را در قالب طنز بیان می‌کند و در آیتم طب سنتی خانم حسن پور توصیه‌های برای افطار و سحر تقدیم مخاطبان می‌کند، در آیتم ایرانگردی ماهرخ سالاری ساده و خودمانی به معرفی مکان‌های دیدنی ایران و جاذبه‌های گردشگری آن می‌پردازد.

تهیه کننده برنامه درباره آیتم (خ با خ) بیان کرد: در این آیتم خانه داری را باخبرچی تجربه می‌کنیم ونکاتی درباره مهارت های زندگی به ویژه مهمان داری و پذیرایی از مهمان‌ها در عید نوروز و ماه مبارک رمضان را می‌شنویم.

«میم خبرچی» نوروز ۱۴۰۳ هرروز ساعت ۱۷ به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و به سردبیری کیاوش کمالی فر و با اجرای لاله جلال آبادی و مهدی معجونی کسمایی تقدیم مخاطبان می‌شود.

امتیاز شما