امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«قهرمان ایران» از این هفته روی آنتن می‌رود

مشاهده ۱۵۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۱۲:۴۰

نشست خبری جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر شبکه ورزش سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سینا معتضدی مدیرشبکه ورزش سیما در نشست خبری جشنواره برترین ورزشکار سال ۱۴۰۲ با تاکید بر برگزاری این جشنواره در ۲ سال گذشته با کمک وزارت ورزش و کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: استقبال مخاطبان از این مراسم در ۲ سال گذشته خوشحال‌کننده بود. در سال اول برترین‌های قرن بود که بیش از ۲ میلیون رای داشتیم در سال گذشته نیز بیش از ۴ میلیون رای ثبت شد. مراحل زیادی را طی کردیم تا به این نقطه رسیدیم و با وزیر ورزش، رئیسان کمیته‌های المپیک و پارالمپیک جلسه داشتیم و کار را جدی‌تر دنبال کردیم.

مدیر شبکه ورزش افزود: امسال مانند گذشته عناوین جوایز در گام اول مشخص شد. آقای ورزش ایران، بانوی ورزش ایران، قهرمان فردا، صحنه برتر ورزشی، تیم برتر سال، مربی برتر سال، گل سال و جایزه مردمی ویژه به عنوان چهره سال ورزشکاران پارالمپیک عناوین جوایز بود. در گام اول ۷۸۲ مورد پس از خود اظهاری از سوی فدراسیون‌ها اعلام و ۵۰۷ مورد هم از سوی دبیرخانه همایش اعلام شد. در جمع‌بندی ۷۶۹ نفر انتخاب شدند که در نهایت به ۲۳۱ مورد رسیدیم و با کمک هیات منصفه فدراسیون‌ها و اصحاب رسانه به ۶۶ مورد رسید.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه نامزدهای نهایی را معرفی می‌کنیم. از پایان این هفته برنامه «قهرمان ایران» روی آنتن خواهد رفت و نامزدها وارد رای مردمی می‌شوند و در ایام نوروز این برنامه ادامه دارد.

امتیاز شما