امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عابدینی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آبادان:
عابدینی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آبادان:

یکی از قرارگاه‌های عمده جهاد تبیین، رسانه ملی است

مشاهده ۱۳۲
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۱۵:۱۶
تعداد بازدید:132

معاون امور استان‌های رسانه ملی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای آبادان، از خطه آبادان و خرمشهر به عنوان محل صدور مقاومت به همه نقاط دنیا یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیش ازظهر امروز دوشنبه بیست و یکم اسفند ماه، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای آبادان با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی، نمایندگان محترم ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، معاون استاندار خوزستان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و منطقه آزاد اروند، برخی شیوخ عرب منطقه، خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم و همکاران مرکز در استودیوی تلویزیونی مرکز آبادان برگزار شد.

دکتر حسن عابدینی معاون امور استان‌ها در این مراسم با بیان این مطلب که خطه آبادان و خرمشهر محل صدور مقاومت به همه نقاط دنیاست، گفت: امروز از حزب الله لبنان گرفته تا جهاد اسلامی، حشد الشعبی، انصارالله یمن و حتی گروه‌های استکبار ستیز امریکای جنوبی و سایر گروههای مقاومت در سراسر دنیا، الگوی خود را از مردم آبادان، خرمشهر، خوزستان و بسیج مستضعفین گرفته اند.

وی اظهار داشت: هیچ گاه حماسه و ایستادگی عشایر غیور عرب خوزستان در مقابل انگلیسی‌ها و مقاومت مردم این خطه در مقابل تهدیدات مختلف مانند جنگ تحمیلی از یادها نخواهد رفت و باید همچنان از این گنجینه برداشت کرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به فتنه‌های مکرر دشمنان و ایادی آنها در ۴۵ سال گذشته، خاطر نشان ساخت: آنها ابتدا با شکل دهی ترورهای کور، حمله به طبس، کودتای پایگاه هوایی نوژه و جنگ تحمیلی، از حربه تهدیدات نظامی استفاده کردند ولی با شکست در این فتنه‌ها به سراغ فتنه تحریم رفتند که به مدد توانمندی‌های دفاعی کشور و از مسیر اقتصاد مقاومتی که کمابیش به آن عمل شد، تیر آنها هم در این زمینه به سنگ خورد.

دکتر عابدینی ادامه داد: در ادامه این جریانات، آنها به سراغ فتنه تحریف رفتند و با تأسیس ۲۹۰ شبکه فارسی زبان، شروع به بمباران شبانه روزی اطلاعاتی کردند که در مقابل این فتنه نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند که یکی از قرارگاه‌های عمده آن رسانه ملی است.

معاون استان‌های رسانه ملی ضمن تشکر از «ناصر بهرام»، مدیر کل سابق صداوسیمای آبادان، از «بهروز رضایی» به عنوان نیرویی کاربلد و حرفه ای یاد کرد و ضمن معرفی او به عنوان مدیرکل جدید مرکز  برای او در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

بهروز رضایی مدیرکل جدید صدا و سیمای آبادان هم در این آیین گفت: در تولیدات رسانه‌ای در راستای سند تحول سازمان، تمرکز ما بر دو راهبرد عدالت گستری و هویت محوری خواهد بود و تلاش می‌کنیم از ظرفیت اصحاب قلم، اندیشه، فرهنگ و هنر بیشتر استفاده کنیم.

بهروز رضایی افزود: همه نخبه‌ها، کارشناسان و اساتید حوزه و دانشگاه و اقشار مختلف مردم باید در شبکه آبادان جایگاه داشته باشند و باید به نحوی عمل کنیم تا همه مردم، خواسته‌ها و مطالبات خود را در رسانه ملی بیشتر مشاهده کنند.

بهروز رضایی، متولد شهرستان دزفول "پایتخت مقاومت ایران" بوده و در سال ۱۳۷۷ وارد سازمان صدا وسیما شده است و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد جامعه شناسی می‌باشد. وی از برنامه سازان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و سطوح مختلفِ فعالیت حرفه ای در رسانه ملی از پژوهشگری، نویسندگی، صدابرداری تا تهیه کنندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های استانی لرستان و خوزستان را در کارنامه حرفه ای و تخصصی خود دارد.

بهروز رضایی از سال ۱۳۹۸ قائم مقام صداوسیمای آبادان بوده و قائم مقام صداوسیمای چهارمحال و بختیاری و معاون صدای شبکه‌های استانی چهارمحال و بختیاری و همچنین مرکز خلیج فارس را در کارنامه مدیریتی خود دارد. در کارنامه فعالیت های فرهنگی، هنری و اجرایی بهروز رضایی، عضو نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، عضو کمیته فرهنگی اولین یادواره شهدای گرانقدر، مؤسس و مسئول انجمن اسلامی و مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان به چشم می خورد.

کسب عنوان " مدیر نمونه " و دریافت لوح تقدیر رئیس سازمان صداوسیما در سال 1391، کسب سه لوح تقدیر برای تهیه کنندگی و صدابرداری برنامه‌های مرکز خوزستان به خاطر راهیابی به مرحله نهایی جشنواره‌های تولیدات مراکز استان‌ها در سال های 81 تا 85، کسب لوح تقدیر و تندیس جشنواره هجدهم تولیدات مراکز استان‌ها در سال 93، کسب عنوان برترین برترین‌ها برای مرکز چهارمحال و بختیاری در جشنواره نوزدهم و بیست و یکم مراکز استان‌ها، کسب تندیس جشنواره فنی کشور برای اولین بار برای صداوسیمای آبادان در سال 1399 ، کسب رتبه اول حضور در شبکه‌های سراسری در سه سال پیاپی 84 تا 86 برای مرکز خوزستان، کسب عنوان صدای برتر برای مرکز خلیج فارس در بین مراکز استان‌ها در سال 1389، کسب عنوان رادیوی پاک برای شبکه استانی خلیج فارس در سال 1387 ، کسب لوح تقدیر و تندیس جشنواره‌های هجدهم و نوزدهم تولیدات مراکز استان‌ها برای صدای مرکز چهارمحال و بختیاری به عنوان رادیوی برتر بخشی از افتخارات سازمانی وی به شمار می رود.

در پایان مراسم، دکتر حسن عابدینی با اهدای لوح سپاس از خدمات شایسته و ارزنده ناصر بهرام در دوره چهار ساله مدیریت صداوسیمای آبادان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در تیرماه ماه سال جاری، ناصر بهرام طی حکمی از سوی دکتر پیمان جبلی به سمت مدیرکل صداوسیمای استان ایلام منصوب شد.

تصاویر

امتیاز شما