امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی معاون قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری کرمان از رسانه استانی

مشاهده ۸۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۰۷:۰۳

معاون قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان کرمان درخصوص همکاری و تلاش مستمر صدا و سیمای مرکز کرمان در آگاهی بخشی‌های حقوقی و قضایی و تعامل با دستگاه قضایی استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه و حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعطا تقدیرنامه ای از مدیرکل صدا و سیما و مرکز این استان به جهت تلاش های مستمر این رسانه در توسعه آگاهی بخشی‌های حقوقی و قضایی و تعامل با دستگاه قضایی استان کرمان تشکر و قدردانی کردند.

در تقدیرنامه آمده است: با اعتقاد راسخ به اینکه اهالی رسانه فاتحان بزرگ قله‌های علم،ادب و فرهنگ این سرزمین هستند و با گام نهادن در سرزمین تمدن و دانش رهپویان مسیر سعادت و نیک ورزی مردم و یاریگران عرصه بصیرت آفرینی و آگاهی بخشی عمومی در تمامی ادوار خواهند بود از مساعی و تلاش مستمر صدا و سیمای مرکز استان کرمان و توسعه آگاهی بخشی‌های حقوقی و قضایی و تعامل با دستگاه قضایی استان که به یقین با مدیریت مدبرانه جنابعالی به منصه ظهور رسیده تقدیر می‌شود.

به یقین نتیجه بذر تلاش و کوشش شما درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده ای پرنشاط و زیبا برای آحاد مردم خواهد بود. توفیق روزافزون و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 

امتیاز شما