امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست مدیرکل صدای استانهای رسانه ملی با مدیرکل صداوسیمای گیلان

مشاهده ۱۰۵
۱۴۰۲/۱۲/۲۶- ۰۹:۳۸

شمشیری مدیرکل صدای استانهای رسانه ملی با ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان طی نشستی در راستای مخاطب محوری در رادیو گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدای استانهای رسانه ملی با بیان اینکه عمده ترین ماموریت استانها و شبکه‌های استانی ، باید توسعه و پیشرفت استان باشد گفت: رادیو همچنان تاثیر گذارترین رسانه همراه مردم در جهان است و برای افزایش تعداد مخاطبان رادیو باید برنامه‌های مناسب و مورد علاقه مردم تهیه و تولید شود. وی افزود: رادیو از دیرباز رسانه ای همراه با مردم بوده و باید برای افزایش مخاطب این رسانه تلاش کرد با تولید برنامه‌های جذاب مخاطبان را جذب کرد.

وی ایجاد فضای شادی و نشاط در جامعه را از مهمترین اهداف رادیو عنوان کرد و تاکید کرد رادیو باید در این مسیر حرکت کند. شمشیری گفت: همچنان رادیو و تلویزیون ابزارهای قوی و تاثیر گذار در اشاعه اطلاعات هستند  اما رادیو درگاه انتشاری است که مخاطب با فراق بال و در حین کار می تواند آن را دریافت کند  و از این رو تهیه کننده‌ها باید از همه خلاقیتهای خود برای جذب حداکثری مخاطب استفده کنند.

ربانی مدیرکل صدا و سیمای گیلان نیز با اشاره به ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی گیلان گفت: رسانه استانی دارای هنرمندان توانمند و متعهدی است که همواره در جشنواره‌های متعدد بین المللی و ملی عناوین کسب کرده اند و ظفیت خوبی در ساخت نمایش در رادیو گیلان وجود دارد.

وی افزود: صدای استانی همواره  در جهت معرفی ظرفیتها و نیازمندیها و انعکاس مطالبات مردم تلاش کرده و مخاطبان نیز ارتباط خوبی با این رسانه دارند. ربانی در ادامه افزود: در دوره ای که با دوعنوان هویت محوری و عدالت گستری شکل گرفته رادیو هویت جامعه ما و هویت مردم را به رخ می‌کشد و عدالت گستری را ترویج می‌کند، رادیو صمیمی، بی توقع و متواضع مناسب با عصر تکنولوژی اما همچنان مظلوم است.

مدیرکل رسانه استانی با تاکید بر مخاطب محوری گفت: صدا و سیمای گیلان در صدا،سیما و خبر بر اصل جذب مخاطب همواره تاکید دارد و بیش از پیش تلاش خواهد کرد با تولیدات فاخر رضایت خاطر مخاطبان رافراهم آورد.
مدیرکل صدای استانها پس از نشست با مدیرکل صداو سیمای گیلان ازبخشهای مختلف معاونت صدا بازدید کرد.

امتیاز شما