امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

«سال مبارک» با رادیو ایران

مشاهده ۹۵
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۰:۱۱

ویژه برنامه «سال مبارک» با حضور عذرا وکیلی و علیرضا جاوید نیا، سه شنبه 29 اسفند ساعت 7:00 غروب تا چهارشنبه اول فروردین ساعت 7:00 صبح، 12 ساعت زنده و مستقیم از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هر ساله با فرا رسیدن سال نو در این شبکه رادیویی تلاش می‌شود تا با فراهم آوردن فضایی شاد، لحظات تحویل سال را با برنامه‌هایی که موردپسند مخاطب است در کنار آنها جشن گرفته و سال را نو کند . امسال نیز بدلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، مخاطبان بیشتری رادیو را دنبال خواهندکرد و با ویژه برنامه «سال مبارک» سال را نو خواهند کرد.

 دو گروه برنامه ساز «دانش و اقتصاد و تاریخ و معارف» این برنامه 12 ساعته را تقدیم می‌کنند.

 «سال مبارک» مجله ای شاد و طنز با رویکرد امید بخشی برای لحظات تحویل سال طراحی شده است که همراه با  بخش های مختلفی از جمله موسیقی، نواختن ساز مخصوص تحویل سال (ساز بالابان، دعوت از هنرمندان،  نخبگان علمی و ورزشکاران ارتباط با شهرهای مشهد مقدس و کربلا، گزارش از امامزاده صالح تجریش و تصویر کردن حال و هوای این فضاهای معنوی، به استقبال سال نو می رود.

 «سال مبارک» به تهیه کنندگی عاطفه بنایی و حسین معصومی روانه آنتن می‌شود، این دو تیهه کننده در تشریح برنامه به میزبانی رادیو ایران، به عنوان قدیمی ترین رادیو از هنرمندان شبکه‌های رادیویی دیگر در کنار هنرمندان و پیشکسوتان رادیو ایران (علیرضا جاوید نیا و عذرا وکیلی)  اشاره کردند و ادامه دادند با همراهی «ایرانیاران» جغرافیایی به وسعت ایران را از جای جای ایران پهناور و از آداب و رسوم این کهن مرز و در این همنشینی ایرانی 12 ساعته خواهیم شنید.

امتیاز شما