امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

سالروز وفات ام المومنین در رادیو ایران

مشاهده ۹۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۰:۱۵

حضرت خدیجه (س) در سن ۶۵ سالگی و در روز دهم ماه رمضان سال دهم بعثت، رحلت کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو ایران در سالروز رحلت وفات حضرت خدیجه(س) ویژه برنامه‌های مختلفی را به شرح زیر تقدیم می‌کند.

 «بانوی بطحا» روایتی از زندگی اولین بانوی مسمان است که چهارشنبه 1 فروردین ساعت 19:00 از رادیو یاران تقدیم می‌شود.

 «مشاهیر زنان مسلمان» در همان تاریخ، ساعت 21:50 به شخصیت بانوی مکرم اسلام حضرت خدیجه(س) می‌پردازد.

«حرفی ازنام تو» عنوان ویژه برنامه دیگری که در همان تاریخ با تمرکز بر فداکاری‌های بانوی بزرگ اسلام حرت خدیجه(س) ساعت 2:30 روانه آنتن می‌شود.

 «اسوه ایثار» نام ویژه برنامه دیگری است که در شب  وفات ام المومنین ساعت 23:30 از چگونه مسلمان شدن این بانوی بزرگ می‌گوید.

 «بانوی بهشت و بی ریایی»  ویژه برنامه  ای است که پنج شنبه دوم فروردین در سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) مروری بر زندگی این بانوی بزرگ اسلام دارد. این برنامه ساعت 7:10 تقدیم مخاطبان م یشود.

 «به نام عشق» نیز در همان تاریخ مروری بر ازدواج و آشنایی حضرت خدیجه دارد و با حضور حجت الاسلام محمد پویا مفرد به برسی القاب این بانوی بزرگ اسلام می‌پردازد. «به نام عشق» ساعت 9:30 روانه آنتن می‌شود.

 «به افق آفتاب» نیز در این تاریخ از وفات حضرت خدیجه(س) درس هایی که می توان از ایشان گرفت اشاره می‌کند و ساعت 11:25 تقدیم می‌شود.

 «باغ ارغوان» نیز با پخش مداحی به تهیه کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا ساعت ۱۵:۰۰ وفات حضرت خدیجه(س) را گرامی می دارد.

امتیاز شما