امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش رسانه ای رونمایی از هویت بصری جدید شبکه خوزستان

مشاهده ۸۱
۱۴۰۳/۰۱/۰۵- ۱۱:۵۸

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان از رونمایی هویت بصری جدید در حوزه خبر شبکه استانی خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر داریوش دبیقی مدیرکل صدا وسیمای خوزستان به منظور تشریح رونمایی هویت بصری جدید با بخش خبری "گفت و گوی ویژه خبری" شبکه استانی گفت و گو کرد.

وی گفت: بخش عمده‌ای از هویت بصری شبکه خوزستان نظیر زیرنویس‌ها و برنامه‌ها در حوزه سیما در ماه‌های قبل رونمایی شد و مورد استفاده قرار گرفت.
وی افزود: بخش اصلی هویت بصری شبکه خوزستان که مربوط به حوزه خبر است، در روز یکم فروردین سال ۱۴۰۳ و آغاز سال نو مورد استفاده قرار گرفت.
دکتر دبیقی ادامه داد: حوزه خبر و پخش خبر صدا و سیمای استان خوزستان با هویت بصری و گرافیگ جدید به روی آنتن می‌رود.
مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان با اشاره به پیش بینی برنامه‌های متنوع برای تحویل سال و نوروز امسال اشاره و اضافه کرد: برنامه صبحگاهی به مدت بیش از ۵ ساعت و همزمان با تحویل تا ساعت ۱۰ روز اول فروردین به روی آنتن بود.
وی افزود: تا پایان ایام تعطیلات نوروز ویژه برنامه‌های مشترک ماه مبارک رمضان و سال نو نیز به آنتن خواهد رفت.
دکتر دبیقی گفت: در برنامه‌های تولیدی سعی شده استان خوزستان و آثار تاریخی، اماکن گردشگری و دیدنی به شایستگی معرفی و مهمانان مختلفی به برنامه دعوت شدند و از حضور آنها بهره‌مند شدیم
وی به حضور هنرمندان حوزه‌های مختلف استان در برنامه‌های نوروزی و ماه رمضان اشاره کرد و افزود: علاوه بر این، نکات هشداری و اطلاع رسانی نیز باتلاش همکاران در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی به سمع و نظر مردم می‌رسند.

امتیاز شما