امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر شبکه نسیم: از مجریان متخصص استفاده می‌کنیم

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۳/۰۱/۰۶- ۱۲:۳۰

مدیر شبکه نسیم با اشاره به بازگشت «فرزاد حسنی» به این شبکه گفت: برای برنامه‌های مختلف در شبکه نسیم از مجریان متخصص، متعهد و مجرب استفاده می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید محمدرضا خوشرو در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیون ایرنا اظهار کرد: برنامه تحویل سال این شبکه تلویزیونی به صورت ضبطی روی آنتن رفت تا مخاطب برنامه‌ای با استاندارد بهتری ببیند.

مدیر شبکه نسیم درباره شیوه انتخاب مجری برنامه تحویل سال این شبکه عنوان کرد: ما در شبکه نسیم بر این باوریم برای اجرا از افرادی استفاده کنیم که تخصص کافی دارند. حتی اگر از هنرمندانی غیر از مجریان استفاده می‌کنیم، دوره‌هایی برای آنان تدارک دیده می‌شود، اما تا جای ممکن از مجریان متخصص، متعهد و مجرب استفاده می‌شود.

وی گفت: امسال هم این فرصت مهیا شد و فرزاد حسنی اجرای برنامه تحویل سال را برعهده داشت؛ وی سال‌ها تجربه اجرای برنامه سال تحویل و دیگر برنامه‌ها را در تلویزیون داشته است.

مدیر شبکه نسیم ادامه داد: طرح هایی داشتیم که به برنامه‌ای مفرح با عنوان «آی‌ نسیم سحری عید شد» ختم شد. فرزاد حسنی علاوه بر اجرا، عضو تیم سردبیری بود و در مضامین و محتوا پیشنهاد می‌داد.

مدیر شبکه نسیم با اشاره به چالش‌های برنامه‌های تولیدی بیان کرد: ضبطی بودن یک برنامه فواید و مضراتی دارد. بسیاری از برنامه‌های موفق در دنیا تولیدی و ضبطی است و کارها در این قالب با استاندارد بهتری به مخاطب ارائه می‌شود. در برنامه‌های زنده، گاه اتفاقات و حواشی رخ می‌دهد که جنبه حاشیه‌ای و گاه جذابیت برای دست به دست شدن در فضای مجازی دارد، اما ما میان این ویژگی برنامه‌های زنده به این نتیجه رسیدیم که باید ارتقای سطح کیفی را در نظر داشته باشیم و برنامه را در شرایط بهتری تولید کنیم.

خوشرو تاکید کرد: البته فاصله پخش و تولیدِ «آی نسیم سحری عید شد» خیلی کنترل شده نبود و در یک روز مانده تا پخش، برنامه به تولید رسید.

وی گفت: نسیم نسبت به دیگر شبکه‌ها ماموریت ایجاد سرگرمی و نشاط بیشتری را دارد و مجاز بودیم از فضای تفریح و شور و نشاط استفاده کنیم؛ در دوره تحول فعلی صدا و سیما به دنبال این هستیم که از میان کارکرد سرگرمی، محتوای بهتری را به مخاطب عرضه کنیم و تماشاگری که وقت خود را به عنوان بالاترین سرمایه‌اش، پای شبکه نسیم می‌گذارد محتوای باکیفیت‌تری دریافت کند؛ این امر احترام به شخصیت مخاطب است.

خوشرو ادامه داد: برنامه‌ریزی ما در برنامه تحویل سال به این گونه بود که از چهره‌ها، خوانندگان، هنرمندان سینما و تلویزیون، ورزشکاران، شعرا، گروه‌های قومی و خانواده‌هایی با ویژگی‌های خاص که ظرفیت چهره شدن دارند استفاده کنیم و در کنار جذابیت، گزاره‌های ارزشی را داشته باشیم.

پخش ۳۰ قسمت مهمانی در شبکه نسیم

مدیر شبکه نسیم درباره پخش برنامه «مهمانی» نیز گفت: این برنامه با نویسندگی، کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب آماده شد و در این روزها از شبکه نسیم پخش می‌شود که نتیجه گفت‌وگوهای مفصل با این هنرمند ارزشمند کشور است تا وی پس از سال‌ها به خانه مردم در قاب تلویزیون برگردد.

خوشرو گفت: برنامه «مهمانی» علاوه بر اینکه کمدی است و لحظات شادی را برای مردم خلق می‌کند، آموزه‌های تربیتی برای خانواده‌ها دارد. ایرج طهماسب از مجموعه عروسکی «مهمونی» که از شبکه خانگی پخش می‌شد و مجموعه «کلاه قرمزی و پسرخاله»، ترکیبی را طراحی کرد. این مجموعه در ۳۰ قسمت در ایام نوروز و پس از ایام نوروز از شبکه نسیم پخش می‌شود.

امتیاز شما