امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس رسانه ای استقبال بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافت

مشاهده ۵۵
۱۴۰۳/۰۱/۰۷- ۰۸:۱۳

معاونت خبر سیمای کرمان باتوجه به استقبال بازدیدکنندگان از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بافت با علی نجفی زاده مدیرمیراث فرهنگی گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بافت از مناطق گردشگری وخوش آب وهوای استان کرمان است که یکی از مقاصد گردشگران طبیعت دوست به شمار می رود.منطقه خَبر، خانه تاریخی ایرانمنش ،غارهای متعدد وآبشار بنگان از جمله مناطق گردشگری هستند.

علی نجفی‌زاده با اشاره به اینکه تمامی ادارات خدمت‌رسان آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دارند اظهار کرد: تاکنون دو جلسه هماهنگی خدمات سفر با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافت افزود: راه‌اندازی سیاه چادر عشایری و نمایشگاه صنایع‌دستی و ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی گردشگران در ورودی این شهرستان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای نوروز 1403 است. او ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های مرتبط بعد از اذان مغرب و برنامه افطار جشن‌های نوروزی و جنگ‌های شادی در ورودی این شهرستان برپا می‌شود. نجفی‌زاده خاطرنشان کرد: مرمت خانه تاریخی ایرانمنش شهرستان بافت نیز تا قبل از نوروز 1403 به اتمام می‌رسد و این خانه تاریخی می‌تواند در کنار دیگر اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری میزبان مسافران نوروزی باشد.

 

امتیاز شما