امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

مراسم ضیافت افطاری استاندار خوزستان با جمعی از ایتام روی آنتن رسانه استانی

مشاهده ۷۱
۱۴۰۳/۰۱/۰۷- ۱۰:۳۰

ضیافت افطاری تعدادی از ایتام به میزبانی استاندار خوزستان در اهوز برگزار و از رسانه استانی پوشش داده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،علی اکبر حسینی محراب در این مراسم  گفت: کمیته امداد برنامه‌های بسیار خوب و متنوعی را برای افراد تحت حمایت دارند و برنامه‌های ویژه‌ای تا پایان عید فطر از سوی این نهاد انجام می‌شود.

وی افزود: یکی از اولویت‌ها رسیدگی به مناطق محروم توجه به رفع مشکل نیازمندان و همچنین ارتقای تحصیلی و آموزشی مددجویان با چشم انداز مهارت آموزی برای اشتغال فرزندان کمیته امداد است.

استاندار خوزستان بیان کرد: توجه به مسائل محرومان با تاسی به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) و برگزاری اینگونه مراسمات همواره مورد تاکید حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بوده است.

حسینی محراب  از مادران ایتام که علاوه بر مسئولیت مادری، با صبوری و بزرگ‌منشی به تعلیم و تربیت فرزندان خود در این شرایط می‌پردازند تقدیر و همچنین از خدمتگزاری خالصانه کمیته امداد استان و نقش موثر این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان تشکر کرد.

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  خوزستان ضمن تقدیر از استاندار برای میزبانی این ضیافت افطاری و حضور صمیمی وی در  جمع ایتام تحت پوشش این نهاد گفت:  در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار یتیم و محسنین تحت حمایت این استان است.

 جمال شیبه از پویش"هر خوزستانی، حامی یک یتیم" با برپایی پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان خبر دادو افزود:  حامیان و خیران می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی در استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا تماس با ۰۶۱۳۳۳۳۳۴۱۵ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند. 

 استاندار خوزستان در این مراسم در کنار ایتام در محفل انس با قرآن و نماز جماعت  شرکت کرد و پس از تقدیم هدایا  به گفتگو با آنها و شنیدن مسایل و خواسته‌های آنها نشست.

 همچنین در این مراسم  برنامه‌های متنوع فرهنگی، قصه گویی، نمایش مسابقه و بازی برگزار شد.

 

امتیاز شما