امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

پخش بازی سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از شبکه آذربایجان غربی

مشاهده ۲۲۷
۱۴۰۳/۰۱/۱۱- ۱۳:۴۱

حریف فولادی‌ها برای حضور در دیدار فینال لیگ برتر والیبال مردان امروز یازدهم فروردین ماه با رقابت دو تیم شهرداری ارومیه و شهدآب یـزد مشخص شود و صداوسیمای آذربایجان غربی بازی سوم مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال باشگاه‌های برتر بین این دو تیم را به صورت زنده پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور، شنبه  11 فروردین تیم های شهرداری ارومیه  و شهدآب یـزد  برای حضور در دیدار فینال در سالن فدراسیون والیبال در تقابلی دیدنی و حساس در بازی سوم به مصاف هم می روند. گزارش این مسابقه از ساعت 19 به صورت زنده از سیمای آذربایجان غربی و رادیو چی چست  پخش می‌شود.

مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود.

دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که  چهارشنبه هشتم فروردین برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به بازی سوم کشیده شود.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد امروز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد که این رقابت مهم و حساس از شبکه استانی آذربایجان غربی بصورت زنده تقدیم علاقمندان والیبال می‌شود.

امتیاز شما