امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه العالم
شبکه العالم

حمایت مجدد مردم یمن از فلسطین با راهپیمایی‌های میلیونی در این کشور

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۱- ۱۴:۴۴
تعداد بازدید:230

یمنی‌ها بار دیگر با برگزاری راهپیمایی میلیونی، حمایت خود از فلسطین را اثبات کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه و نزدیک شدن به روز جهانی قدس، مردم یمن روز گذشته در صنعا و شهرهای دیگر در حمایت از مردم فلسطین و با شعار «ما برای دهمین سال می آییم و فلسطین اولین آرمان ماست»، راهپیمایی‌های میلیونی برگزار کردند.

عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله و دیگر رهبران سیاسی یمن در مواضعی متحد و یکپارچه اعلام کردند؛ در ماه جهاد و پیروزی در راه قدس قدم می نهیم، به درگیری در آبهای یمن از  از باب المندب تا پایگاه‌های موقت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و حامیانش در مناطق دیگر ادامه می دهیم و تا اقیانوس هند و دماغه امیدنیک می رویم. یمن غافلگیری‌ها و توانایی‌های نظامی زیادی از خود نشان خواهد داد.

یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات به خبرنگار العالم گفت: یمنی‌ها از مردم گرفته تا رهبران و دولت در کنار مردم فلسطین هستند و پیام رهبر ما نیز روشن بود. برای دهمین سال توانایی‌های نظامی ما به کمک خداوند متعال قدرتمندانه به عمق رژیم صهیونیستی و به تل آویو خواهد رسید. همه یمنی‌ها پشتیبان رهبر خود و در کنار مردم غزه هستند و ما تا زمان تحقق پیروزی، از این حمایت دست نخواهیم کشید.

بیانیه راهپیمایی‌های میلیونی یمن، ادامه مواضع شرم آور بین المللی و عربی در برابر ادامه کشتار جمعی مردم فلسطین را به شدت محکوم کرده و از محور مقاومت در سراسر منطقه و همه آزادگان جهان خواستار شد که سخت ترین ضربه‌ها را به رژیم صهیونیستی و حامیان آن در جبهه‌های مختلف سیاسی، نظامی و اقتصادی وارد کنند و این کار را تنها راه حلی دانست که می تواند بازدارنده تجاوز باشد و جنایت های جنگی و کشتار در حق زنان و کودکان فلسطینی آن هم در سایه نبود عدالت بین المللی را متوقف کند. 

امتیاز شما