امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلسه هم اندیشی شعار سال در صداوسیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۸۳
۱۴۰۳/۰۱/۱۵- ۱۲:۱۴

نشست اندیشه ورز با رویکرد شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) به میزبانی صداوسیمای استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه اندیشه ورزی که با حضور مدیرکل صدا و سیما، مدیران و رؤسای دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بسیج اساتید، صنعت، معدن و تجارت استان و معاونان تشکیل گردید، سیدمحسن حسینی با گرامیداشت این ایام به ضرورت اهتمام ویژه برای تحقق جهش تولید با مشارکت همگانی تأکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای شبکه جهان بین به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رسالت امیدآفرینی رسانه اشاره کرد و گفت:  رویکرد رسانه تبیین و معرفی قابلیت ها، استعدادها و پیشرفت های موجود با استفاده از ظرفیت ها و ابزار هنر است.

وی افزود: قابلیت ها و طرح های امیدآفرین فراوانی در استان وجود دارد از جمله پایان نامه‌های دانشجویی که نمادی از توانمندی و پیشرفت هستند و باید نگاه ویژه تری برای تبیین آنها داشت.

حسینی بر ضرورت انعکاس دستاوردها و همچنین توجه به کاستی‌ها و چرایی آنها و توجه بیشتر بر موضوع آمایش سرزمینی برای معرفی ظرفیت های استان با نگرش آگاهی رسانی و امیدبخشی تأکید کرد.

مدیرکل با اشاره به اینکه ارائه و تبیین محتوا بسیار اهمیت دارد و هر دستگاه اجرایی بهترین مرجع برای تولید محتوای تخصصی همان نهاد است، گفت: باید اهتمام ویژه برای تولید متناوب و متوالی در این زمینه وجود داشته باشد و رسانه استانی هم آمادگی انعکاس محتوای تولید شده را دارد.

امتیاز شما