امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

نقش ویژه صداوسیما در ترغیب و تشویق سرمایه گذاران

مشاهده ۹۷
۱۴۰۳/۰۱/۱۶- ۰۹:۴۷

نشست صمیمی مدیرکل و معاونین شبکه اترک با دکتر حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در دیدار دکتر واعظی، مدیرکل و اعضای شواری معاونین شبکه اترک با دکترحسین نژاد، استاندار خراسان شمالی بر نقش ویژه صدا و سیما در ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان تاکید شد .

دکتر رضا واعظی، مدیرکل شبکه اترک در این نشست از برنامه ریزی برای تشویق نخبگان هم استانی که فعلا در خارج از استان هستند برای کمک در جهش تولید در استان خبر داد و افزود: برای سال ۱۴۰۳ شبکه استانی اترک دو سریال نمایشی را در دست تولید دارد.

دکتر واعظی، استان خراسان شمالی را استانی جوان و رو به رشد خواند و افزود: صدا و سیما برای همکاری با دستگاه‌ها برای معرفی این استعداد ها و فرصت ها به ویژه در حوزه گردشگری، آمادگی کامل دارد.

دکتر محمد رضا حسین نژاد،استاندار خراسان شمالی نیز بر نقش ویژه صدا و سیما در ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان و ایجاد واحد های تولیدی و تشویق صنایع و واحد های تولیدی موجود برای افزایش ظرفیت تولید اشاره کرد و گفت : جایگاه صدا و سیما در ارائه تصویری واقعی از مزیت های اقتصادی، گردشگری، فرهنگی و.. استان،  ویژه است.

استاندار خراسان شمالی، افزود: همانگونه که وقتی مهمان وارد منزل می‌شود تزیینات منزل را افزایش می دهیم برای جذب سرمایه و سرمایه گذار در استان نیز ارائه تصویری زیبا از استان حائز اهمیت است و صدا و سیما می تواند تزیینات، جذابیت، استعدادها و توانمندی‌های استان را طرح کند و به نمایش بگذارد و استان را معرفی کند و در تحقق شعار سال کمک نماید.

در این نشست صمیمی‌بر هماهنگی بیشتر برای تولید اخبار و برنامه‌ها با موضوع شعار سال تاکید شد.

امتیاز شما