امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
راهپیمایی روز قدس در همدان
راهپیمایی روز قدس در همدان

انعکاس حضور مردم دارالمومنین از سیمای شبکه همدان

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۷- ۱۳:۲۲

از نخستین ساعات حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تهیه کنندگان ، کارگردانان، برنامه سازان ، تصویر برداران، صدابرداران و گزارشگران معاونت سیمای شبکه همدان در کنار مهندسان و عوامل فنی ، میان مردم حضور یافتند تا این حضور را به خوبی به تصویر بکشند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش سیمای شبکه همدان، روز پرکاری را در مقایسه با روزهای قبل دارد و در فواصل پخش ویژه برنامه‌های خود به میان مردم رفت و از حس و حال این روز و حضورشان گفت. همچنین در هماهنگی با تهیه کنندگان شبکه‌های سراسری حضور مردم را از استودیو همدان در کنار حضور پرشور مردم کشورمان به تصویر کشید.

از اولین ساعات آغاز راهپیمایی در مرکز استان و شهرستان‌ها، شبکه استانی این حضور مقتدرانه را با بهره گیری از خبرنگاران و برنامه سازان خود زنده روی آنتن برد. در شهر همدان علاوه بر پخش استانی راهپیمایی روز جهانی قدس با شبکه‌های پر بیننده رسانه ملی نیز هماهنگی‌های لازم انجام شد تا این حضور در مسیرهای مشخص آن به خوبی منعکس شود. همچنین در شهرستانها و روستاها نیز راهپیمایی روز قدس علاوه بر پخش از شبکه استانی، از شبکه‌های سراسری رسانه ملی نیز به خوبی پوشش داده شد. پوشش رسانه ای زنده تصاویر امروز در پرتو تلاش بی وقفه کارکنان خدوم رسانه استانی امکان پذیر شد. همکاران ارجمند خسته نباشید.

تصاویر

امتیاز شما