امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
شبکه آذربایجان غربی همراه با مخاطبان در عید سعید فطر
شبکه آذربایجان غربی همراه با مخاطبان در عید سعید فطر

شبکه آذربایجان غربی همراه با مخاطبان در عید سعید فطر

مشاهده ۱۶۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۰- ۱۴:۵۱
تعداد بازدید:169

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر صداوسیمای آذربایجان غربی با ویژه برنامه‌های متنوع به استقبال عید بندگی و عید الاکبر می رود .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «بایراملیق» در روزهای 22  و 23 فروردین ماه از رادیو چی چست آذربایجان غربی بصورت زنده پخش می‌شود. این برنامه در روز اول تعطیلات عید فطر، صبح از ساعت 10 به تهیه کنندگی محمدعلی عبدالی  و بعداز ظهر از ساعت 17 به تهیه کنندگی زهرا محمدی بصورت زنده پخش می‌شود.

در روز دوم تعطیلات عید فطر هم این برنامه در ساعات مذکور در دو بازه زمانی صبح و عصر از صدای آذربایجان غربی  به مدت 420 دقیقه بر روی آنتن می رود . در این برنامه‌ها دربندی ، سعیدی و اژدری گزارشگر و فاطمه خلیل دخت ، آمینه تقی پور ، مجتبی حاجی وندایی و داریوش دربندی گوینده هستند . این برنامه با هدف ایجاد لحظات شاد معنوی با پرداخت به آداب و رسوم عید فطر، مباحث کارشناسی ، گزارش ، پخش قطعات طنز ، نمایش های کوتاه ، بهره مندی از ظرفیت هنرمندان استان ، ارتباط با مشهد مقدس ، موسیقی و پیامک های مخاطبان با موضوعات آداب و مناسک دینی مربوط به عید فطر، اکرام مستمندان ، صله رحم، عفو و گذشت پخش خواهد شد .

سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز ضمن پوشش کامل و پخش زنده نماز و خطبه‌های عید فطر با 4 گروه تصویربرداری و عوامل فنی  از محل مصلای امام خمینی (ره) ارومیه و در ایام تعطیلات عید فطر با دو ویژه برنامه «فطر بایرامی» بصورت زنده از ساعت 22 به تهیه کنندگی حسن فرخی هر شب به مدت 120 دقیقه با بخش های شاد و متنوع و دعوت از هنرمندان به موضوع جشن و آئین‌های عید فطر می‌پردازد. نوحی و یارمحمدی مجریان این برنامه‌ها می‌باشند. در سایر برنامه‌های سیما نیز به فراخور برنامه به موضوع عید سعید فطر پرداخت خواهد شد. همچنین مستند مهمان فیرورق از تولیدات سیمای آذربایجان غربی هم روز چهارشنبه 22 فروردین ساعت 18 پخش می‌شود. انیمیشن مسافر بزرگ ساعت 10 روز چهارشنبه و فیلم سینمایی در ایام تعطیلات عید فطر هر روز ساعت 13:30 بر روی آنتن می رود.   

معاونت خبر هم ضمن اطلاع رسانی و پوشش خبری مراسم و نماز باشکوه عید فطر در سراسر استان ، گزارش‌های متعدد خبری با موضوع عید سعید فطر تهیه و پخش خواهد کرد. بازنشر تولیدات دیگر حوزه‌های سیما ، صدا و خبر در فضای مجازی ، تولید اینفوگرافی از اقدامات فضای مجازی صداوسیمای آذربایجان غربی بمناسبت عید فطر خواهد بود .

امتیاز شما