امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز فصل جدید «تهران بیست» از امشب

مشاهده ۱۳۷
۱۴۰۳/۰۱/۲۵- ۱۴:۰۲

برنامه «تهران بیست» از امشب با موضوع بررسی تصادفات نوروزی روی آنتن شبکه تهران می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی احمدی، تهیه‌کننده «تهران بیست» درباره فصل جدید برنامه‌اش در سال جدید گفت: جدا از تغییراتی که به‌زودی در گرافیک و زیبایی‌شناسی برنامه به لحاظ دکور و آیتم‌ها خواهیم داشت و با افزودن بخش‌هایی چون «پرونده روز» نگاهی عمیق‌تر به آنچه روی میز برنامه رخ می‌دهد داریم، تلاش بر این است که نقش محوری‌تری به مخاطبان داده و با پررنگ شدن آیتم «هشتک تهران بیست» هر شب پیگیری یکی از درخواست‌های مخاطبان را در کنداکتور برنامه با حضور مسئول مرتبط جانمایی کنیم.

احمدی بیان کرد: برنامه «تهران بیست» در فصل جدید پرونده محور خواهد بود تا بتوانیم مطالبات مردم به خصوص اهالی استان تهران را پیگیری و تا نتیجه پیش ببریم. در اولین برنامه «تهران بیست» در سال پیش رو (۱۴۰۳) بر اساس وضعیت تصادفات کشور در دو مناسبت تعطیلات نوروز و تعطیلات عید سعید فطر اتاق فکر و تحقیقات برنامه به سراغ آیتم های چون دلیل تصادفات، چرایی وقوع، استاندارد خودروها و ... رفته است و به همین مناسبت به سراغ سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا رفتیم تا با نگاهی علمی و عملیاتی چالش جدی تصادفات کشور را این‌بار از زوایای مختلف تحلیل و بررسی کنیم.

تهیه‌کننده «تهران بیست» در پایان اظهار کرد: تصادفات، ترافیک و حمل و نقل از پرونده‌های ثابت «تهران بیست» است که هر بار به بهانه‌های مختلف روی میز برنامه قرار می‌گیرد تا نگاهی موشکافانه و مطالبه‌گر به آن داشته باشیم.

برنامه «تهران بیست» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تهران می رود.

امتیاز شما