امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

همدلی و همراهی دستگاه‌ها لازمه پیشرفت و اعتلای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۱۲۶
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۰۷:۴۵

در جلسه صدا و سیما با دانشگاه جامع علمی‌کاربردی چهارمحال و بختیاری به همراهی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف برای پیشرفت و تعالی استان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه ای که با حضور مدیرکل صدا و سیما و رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی چهارمحال و بختیاری برگزار گردید سیدمحسن حسینی از تحولات کاربردی و فنی به عنوان مؤثرترین راهکار افزایش تولید نام برد و گفت: می توان در دانشگاه علمی‌کاربردی با آموزش صحیح بهره وری این توانایی را در دانشجویان بالا برد و جهش تولید با مشارکت مردم را تحقق بخشید.

مدیرکل صدا و سیمای شبکه جهان بین با توجه به ظرفیت محدود رسانه در خصوص پوشش و انعکاس رویدادهای استانی گفت: همه دستگاه‌ها بهترین سفیران رسانه خود هستند و با برخورداری از نیروهای متخصص و محتوای قوی می توانند محصولات رسانه ای مطلوبی تولید و انتشار دهند.

وی همچنین از استقبال شبکه جهان بین برای پخش پایان نامه‌های دانشجویی، کارهای پژوهشی و علمی خبر داد و افزود: چهارمحال و بختیاری در حوزه علمی‌بسیار سرآمد است و ایده‌های جدید و خوبی در حوزه بهره وری در این استان ارائه می‌گردد.

حسینی گفت: جهش تولید با مشارکت مردمی ویژگی اصلی دانشگاه علمی‌کاربردی است و رسانه استانی هم تلاش می‌کند رویدادهای استانی و ملی این دانشگاه را پوشش و انعکاس دهد.

غلامرضا آقابابایی رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به مراکز این دانشگاه در سطح استان اشاره کرد و گفت: هفت مرکز علمی‌کاربردی در شهرستان‌های لردگان، فارسان، فرخشهر و شهرکرد دایر است و در تلاش هستیم یک مرکز هم در حوزه نساجی که یکی از صنایع پر اشتغال است در شهرستان بروجن راه اندازی کنیم.

آقابابایی از عملیاتی شدن اشتغال در حوزه پوشاک با راه اندازی حوزه طراحی دوخت در شهرستان بن خبر داد و افزود: چهارمحال و بختیاری مرکز شیلات است و دانشجویان این رشته در فضایی کاملاً متناسب با این شغل در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به مرکز دانشگاهی دیریژنو در شهرستان فرخشهر که اولین مرکز تخصصی در زمینه فرهنگ و هنر استان است گفت: با حمایت صدا و سیما این مرکز را در آینده به یک حوزه قوی فرهنگی تبدیل خواهیم کرد تا فارغ التحصیلانش برای رسانه استانی مؤثر باشند.

وی افزود: دانشگاه علمی‌کاربردی در تلاش است دانشجویان سایر دانشگاه‌ها را هم از نظر مهارتی توانمند سازد.

آقابابایی همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی دختران و پسران سراسر کشور در اردیبهشت ماه به میزبانی استان خبر داد و گفت: می طلبد با همدلی تمامی دستگاه‌ها برای جذب گردشگر در راستای اعتلاء و پیشرفت استان تلاش کرد.

تصاویر

امتیاز شما