امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

از تنبیه متجاوز تا پیام ها و پیامدهای مهم عملیات ترکیبی «وعده صادق»

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۰۸:۲۳

ویژه برنامه «بحث روز» به عملیات مقتدرانه و ترکیبی «وعده صادق» خواهد پرداخت و پیامدهای مهم آن را بررسی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فاطمه ربانی تهیه کننده «بحث روز» بیان کرد: تنبیه تاریخی، فرا رسید. خاورمیانه بیدار شد. ملتی با صدای غرش پهپاد‌ها و موشک‌هایی که از کرمانشاه و شیراز و اصفهان و تبریز شلیک شد و به فلسطین اشغالی می رسید به خیابان‌ها و شبکه‌های مجازی هجوم بردند.

وی ادامه داد: اقدام تلافی‌جویانه و متنبه کننده جمهوری اسلامی ایران زمانی صورت گرفت که ۱۳ فروردین، رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، هفت تن از مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه از جمله سردار سرلشکر پاسدار زاهدی را به شهادت رساند.

 تهیه کننده «بحث روز» افزود: در نخستین ساعت بامداد (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌با همراهی سایر نیرو‌های این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه که پیش تر مقام معظم رهبری وعده آن را داده بودند ، آن رژیم نامشروع و جنایتکار را طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و  این عملیات ترکیبی پیام ها و ‌‌پیامدهایی هم به همراه داشت.

 به همین منظور برنامه «بحث روز» میزبان دکتر روح الله ملکی پژوهشگر ارشد امنیت بین الملل و دکتر ناصر ترابی مدیر اندیشکده جهادی و استاد دانشگاه می‌شود و به طور ویژه به بررسی عملیات مقتدرانه و ترکیبی «وعده صادق» و پیامدهای مهم می‌پردازد.

 شایان ذکر است «بحث روز» تا چهارشنبه به تهیه کنندگی فاطمه ربانی و اجرای محمدرضا قربانی ساعت ۱۲:۴۰ بر روی آنتن رادیو ایران می رود.

امتیاز شما