امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

لحظه به لحظه «نوسان» با «وعده صادق»

مشاهده ۱۵۹
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۱۱:۱۴

برنامه «نوسان» همزمان با عملیات «وعده صادق» به‌صورت زنده از شبکه دو تلویزیون پخش شد و به پوشش این اقدام بزرگ پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

برنامه «نوسان» با اجرای محمد طادی که از 20 آبان ماه سال گذشته با محوریت پرداختن به موضوعات پیرامون غزه در سطح بین‌المللی کار خود را آغاز کرده است، دقایقی بعد از اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شروع عملیات «وعده صادق» به‌صورت زنده روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

«نوسان» ضمن اعلام اخبار لحظه ‌به لحظه حول این عملیات، از زوایای مختلف به اقدام جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه و مجازات رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی پرداخت و تحلیل‌های مختلفی را از آن ارائه کرد و تا بعد از اذان صبح و حدود ساعت 5:30 دقیقه ادامه داشت.

 «نوسان» بعد از ظهر روز گذشته نیز حوالی ساعت 16:15 دقیقه پخش شد و این‌بار علاوه بر ارائه اخبار اقدام بزرگ ایران، به پوشش ویژه واکنش‌ها در داخل کشور و سطح بین‌المللی پرداخت؛ پخش ویدئوهای مربوط به عملیات «وعده صادق» اعم از گزارش‌ها و بخش‌های خبری غیر ایرانی، پرتاب پهبادها و موشک‌های ایران به سمت رژیم صهیونیستی، ابراز شادی و احساسات مردم دنیا از این اقدام، خواندن پیامک‌های مردمی، نمایش توییت‌ها و نظرات کاربران، چهره‌های حوزه‌های مختلف در سراسر دنیا، پخش گوشه‌هایی از سخنرانی سیدحسن نصراله دبیرکل حزب‌اله لبنان، ارتباط تصویری با استودیو قم و داریوش سجادی روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر از آمریکا از جمله بخش‌هایی بود که «نوسان» آنها را به نمایش گذاشت. گفت‌وگو با کارشناس مسائل سیاسی و بررسی و تحلیل تخصصی ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» بخش ویژه دیگری بود که در این برنامه شاهد بودیم.

برنامه مذکور همچون سایر برنامه‌های سایر شبکه‌های سیما به‌طور ویژه به این اقدام بزرگ پرداخت و لحظه به لحظه با آن پیش رفت. «نوسان» بزرگترین حمله پهپادی و موشکی تاریخ که ایران رقم زد را با تلاش دست‌اندرکاران و مجری جوانش روی آنتن برد و اینگونه بسته تصویری و رسانه‌ای مناسب و قابل قبول را ارائه کرد.

«نوسان» کاری از گروه اجتماعی، اقتصادی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم عوض‌بیگی و اجرای محمد طادی است که علاوه بر پخش هرشبی در مناسبات مختلف در قالب ویژه برنامه روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما