امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۱/۲۹- ۱۱:۱۱

مدیرکل آموزش و پروش استان بوشهر در گفت و گو با رادیو ایران مطرح کرد: تغییر مثبت در رویکردها و چرخش‌های تحولی حوزه آموزش و پرورش ضروری است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی طرح «هفته‌های ایرانی» رادیو ایران و این هفته سفر به استان «بوشهر» علی موحدی در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» به تشریح بخشی از فعالیت های  آموزش و پروش استان «بوشهر» پرداخت.

 وی گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هزار و ۱۲۸ نفر از مرحله مدرسه‌ای به شهرستانی راه یافته‌اند که در شهرستان‌ها و مناطق از طریق سامانه در نظر گرفته شده ارزیابی شده و رتبه‌های برتر به استان اعلام می‌شود.

 وی با قدردانی از تلاش فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدمات‌رسانی و دیگر عرصه‌ها خاطرنشان کرد: در تشکیل کارگروه پایش بررسی عملکرد، ضمن شناخت و حل موضوعات، نقاط قوت و ضعیف و حرکت جهادی برای بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری و ارتقای کیفیت برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان بررسی می‌شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴۰۰ مدرسه شامل سه هزار ۵۰۰ کلاس برای ارائه خدمات اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شد گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

 گفتنی است برنامه صبحگاهی «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه ساعت 6:35 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما