امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

"وعده صادق" برگ زرینی در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه

مشاهده ۶۰
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۰:۳۱

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی در دیدار با فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان از عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران که برگ زرینی در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه بود قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی با فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان در ستاد فرماندهی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر رضا واعظی مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی و شورای معاونین شبکه اترک، در دیدار با سرتیپ‌دوم پاسدار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی ضمن تبریک فرا‌رسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از تلاش های این نهاد مقدس در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

مدیرکل شبکه اترک عملیات غرورآفرین "وعده صادق" سپاه پاسداران را برگ زرینی در دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه دانستند که هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای مدافع او را درهم شکست.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) استان نیز در این دیدار از تلاش های صداوسیما در ایام انتخابات و همچنین در حوزه عفاف و حجاب و فرهنگ سازی در جامعه و تولید برنامه‌های مناسب در ایام ماه مبارک رمضان تشکر کرد.

سردار فرجی بر همراهی و همکاری شبکه اترک در انعکاس و هرچه با شکوه تر برگزار شدن کنگره ملی 3000 شهید استان خراسان شمالی تاکید کرد که در این خصوص صداوسیما آمادگی صد در صدی خود را اعلام داشت.

در این دیدار در خصوص تولید سریالی با موضوع نقش استان خراسان شمالی در ایام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و همکاری سپاه استان و صداو سیما گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

در پایان دکتر واعظی مدیرکل و معاونین صداوسیمای خراسان شمالی برای تمامی سربازان اسلام بالاخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

امتیاز شما