امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی عوامل موثر در بهبود فضای کسب و کار

مشاهده ۷۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۰:۴۷

برنامه «دستورکار» از شنبه تا چهارشنبه ساعت 17:15 از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «دستور کار» این هفته با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی عوامل موثر در بهبود فضای کسب و کارمی‌پردازد.

 سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «دستور کار» گفت: برای رسیدن به رشد اقتصادی در بدو امر باید موانع محیط کسب و کار را حذف کرد. تا زمانی که محیط کسب و کار برای فعالان اقتصادی نامساعد باشد طبیعی است که الزامات رشد اقتصادی نیز فراهم نمی‌شود.

 وی ادامه داد: یکی از بنیان‌هایی که می‌توان با بهبود فضای کسب بر تضمین رشد آن تاکید داشت اشتغال و توسعه تولید است‌. از این سو باید در بودجه‌ هر ساله کشور تاییدات زیادی بر توسعه اشتغال شود چراکه در این صورت است که می‌توان تضمینی برای رشد توسعه تولید کشور داشت.

 این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: از همین رو در برنامه «دستورکار» این هفته در روز اول با  امیر سیاح رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار گفت و گو کردیم وی تاکید کرد: لازمه‌ تولد آسان و رشد سریع این است که مقررات اضافی از دست‌وپای فعال اقتصادی و کارآفرین باز شود و اتفاقاً به همین دلیل هم در این مرکز دبیرخانه‌ی هیئت مقررات‌زدایی تشکیل شده است.

 پاتیمار افزود: در روز دوم نیز با محمدحسن افشار کارآفرین برتر گفتگو کردیم و از دغدغه‌های کارافرینان شنیدیم و دوشنبه سوم اردیبهشت با یکی از اعضای کمیسیون  بهبود محیط کسب و کار و توسعه اقتصاد دانش بنیان اتاق بازرگانی گفتگو  خواهیم کرد.

 گفتنی است «دستور کار» به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای محسن احمدی فرد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۱۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما