وحید خداپرست افزود: مجموعه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و ما به کمک صدا و سیما برای رفع مشکلات کارگری استان نیاز بسیار داریم.

وی تاکید کرد: باید با همکاری صداوسیمای فارس تعاونی‌های موجود در استان را دوباره احیا کرد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این جلسه گفت: حوزه‌های پیام ما در تلاش هستند تا نمونه‌های الگوی موفق جامعه ی کارگری را به مردم معرفی کنند.

دکتر پهلوانیان با بیان اینکه باید با برنامه‌های ویژه در هفته کارگر و در طول سال به مشکلات کارگری و کارفرمایی بپردازیم افزود: فضای مجازی شبکه فارس در حال اجرای پویش مردمی تلاشگران تولید است تا زحمات و فعالیت های جامعه کارگری پررنگ تر و برجسته تر به جامعه معرفی شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس بر ارائه الگوهای موفق تعاونی‌ها به عنوان یک الگوی اسلامی ایرانی تاکید و اعلام آمادگی کرد صداوسیمای فارس با تمام توان و با برنامه ریزی مناسب برای احیای تعاونی‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد تلاش کند.

در این دیدار رییس خانه کارگر استان، مدیر جامعه کارفرمایی فارس، رییس کانون ایمنی و بهداشت کشور و فارس ، رییس اداره تعاون استان فارس و فرمانده بسیج کارگری استان دیدگاه‌ها خود را در خصوص تعامل صداوسیمای فارس با جامعه کارگری و کارفرمایی بیان کردند.