امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

روایت زندگی جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران از شبکه یزد

مشاهده ۷۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۰۹:۳۱

مستند خبری "چشم و چراغ " شبکه یزد از جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران به روی آنتن رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مستند خبری چشم و چراغ با رویکرد خانواده و جوانی جمعیت، شنبه‌های هر هفته از اخبار شبکه یزد پخش می‌شود که روایتگر اقدامات دولتی و البته تلاش گروه‌های مردمی‌برای جوانی جمعیت است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از جوانترین مدیران کل استان یزد است که در شمار خانواده‌های خوش جمعیت قرار گرفته است.

احسان عابدی متولد سال ۱۳۶۶ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات مقاومت است. او به عنوان جوانترین مدیرکل دولت سیزدهم در استان یزد از سال ۱۴۰۰ بر مسند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نشست.

آقای عابدی ۵ فرزند دارد. پسرهایش، علی و رضا دوقلو هستند و متولد سال ۹۵. سه دختر هم دارد. زهرای هشت ساله، زینب پنج ساله و فاطمه که شش ماه دارد.

همسر آقای عابدی کارشناسی ادبیات دارد و خانه دار است. آقای عابدی می‌گوید: شور و نشاط زندگی اش را مدیون مدیریت همسرش در خانه است و فرزندانی که همدل و همراهند و از وجود هم راضی.

او حقوق کارمندی دارد و معتقد است تولد هر فرزند با خود خیر و برکت به زندگی اش آورده است و با وجود مشکلات اقتصادی، با همین حقوق کارمندی دخل و خرجشان همخوانی دارد.

آقای استاندار هم که مشتاق دیدار خانواده‌ی خوش جمعیت آقای عابدی بود، همزمان با گروه چشم و چراغ مهمان خانه‌ی آقای عابدی شد.

دیداری صمیمی‌که فرصتی شد تا آقای فاطمی از حمایت‌های دولت برای خانواده‌های خوش جمعیت بگوید. او گفت: طرح واگذاری زمین رایگان به خانواده با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مناطق مختلف استان یزد واگذار شده است.

او افزود: استان یزد در اعطای تسهیلات فرزندآوری نیز از استان‌های برتر است و در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

مستند خبری چشم و چراغ به تهیه کنندگی سیده نازنین میرطاهری، تصویربرداری مجید رحمانی و تدوین ملیحه روستا، ساخته می‌شود و هر قسمت آن روایت زندگی‌های موفق با چند فرزند، بانوان تاثیرگذار و خانواده‌های موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی است.

مستند خبری چشم و چراغ شنبه‌های هر هفته از اخبار ساعت 20 و اخبار ساعت 23 شبکه یزد به روی آنتن شبکه یزد می رود و برای پخش از اخبار شبکه سراسری هم به تهران ارسال می‌شود.

تاکنون 18 قسمت از این مستند پخش شده و مورد اقبال گروههای مختلف مردم قرار گرفته است.

امتیاز شما