امروز دوشنبه  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بیننده وعده صادق از شبکه یزد باشید

مشاهده ۷۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۵- ۰۹:۵۱

ویژه برنامه " وعده صادق " از معاونت سیمای شبکه یزد به روی آنتن رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه در دوم اردیبهشت ماه سال 1403 همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خدمات ایشان با حضور خانواده شهید حسین سرسنگی ( پدر و مادر) به روی آنتن شبکه یزد رفت .

پدر ، مادر و برادر شهید حسین سرسنگی در روز تولد این شهید (دوم اردیبهشت 1381 ) که همزمان با تاریخ نام گذاری سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است در این برنامه از اخلاقیات و روحیات شهید حسین سرسنگی شهید حادثه تروریستی راسک با مردم دارالعباده صحبت کردند.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بعنوان میهمان ویژه برنامه حضور یافتند و با اهداء لوح تقدیر و هدیه سفر به مشهد مقدس خانواده شهید حسین سرسنگی از رشادت ها ی شهید و بردباری و حمایت خانواده شهید تقدیر و تجلیل کردند.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از صبر و حمایت خانواده شهید سرسنگی گفت : سپاه پاسداران به این چنین جوانانی به خود می‌بالد . وی افزود : دشمنان خواستند که عملکرد جوانان دهه هشتادی و دهه نودی را بد جلوه دهند امام جوانان ما و خانواده‌های ما هوشیار تر و بیدارتر از آنان نشان دادند.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از عملکرد و فعالیت های خود در سال 1402 سخن گفت و خود را خادم مردم نامید .

" وعده صادق " را روح الله صالحی تهیه، بهزاد جلالی کارگردانی و صادق خواجه ای اجرا کرد.

امتیاز شما