امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر کل صدا و سیمای گلستان؛ در روز رادیو

مشاهده ۸۸
۱۴۰۳/۰۲/۰۶- ۰۷:۵۶

به بهانه روز رادیو مدیرکل صداو سیمای رسانه استانی با حضور در معاونت صدای گلستان در نشستی صمیمی از تلاش همکاران معاونت صدای این مرکز تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار رسول شکری نیا ضمن تبریک روز رادیو به اهالی رادیو و بازگو کردن جایگاه رسانه ملی گفت: رادیو اکنون رسانه‌ای پرمخاطب است و ابتکار در ساختارهای مختلف برنامه‌سازی، ایجاد تنوع و توسعه حوزه‌های تخصصی فعالیت رادیو و... از نقاط قوت معاونت صدا در سال‌های اخیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات و تلاش های معاونت صدا در این چند وقت اخیر افزود: اولویت شبکه استانی صدا همواره تولید برنامه‌های بومی و مخاطب پسند است و تاکنون معاونت صدای گلستان در معرفی و پرداختن به آداب و رسوم و گویشها و لهجه‌های متنوع استان، تولید برنامه‌های گفت و گو محور با موضوعات استانی، ایجاد زمینه ارتباط مستمر با مخاطبان بومی، طراحی تولیدات مشترک استانی و هم افزایی با دیگر مراکز استان‌ها و تبیین ارزش ها و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی موفق عمل کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال با کوشش و اهتمام بیشتر در راستای تحقق مأموریت ها و اهداف پیش روی سازمان و تحقق شعار سال گام برداریم و با اهداء هدیه نقدی از همکاران رادیو گلستان تجلیل کرد.

تصاویر

امتیاز شما