امروز پنج شنبه  ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

"شعرآورد" برنامه ای برای پاسداشت زبان فارسی و آوردگاهی از هنر شعر و شاعری

مشاهده ۵۶
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۱۰:۰۸

"شعرآورد" از معاونت صدای شبکه استانی دنا برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مخصوصا شعر و شاعری و سوق دادن مخاطبان به سمت گنجینه غنی شعر و ادبیات و شاعران سرشناس ایران زمین پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه شعرآورد به مدت 30 دقیقه هر هفته دوشنبه‌ها از رادیو دنا پخش می‌شود.

صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همسو با سیاست های کلی نظام و جهت ترویج روحیه نشاط و شادابی و اشاعه سرگرمی‌های سالم و مفید برای اقشار مختلف مردم، برنامه‌های فاخر ادبی تولید می‌کند که "شعرآورد" رادیو دنا یکی از آنهاست.

برنامه "شعرآورد" مورد توجه علاقمندان به شعر و ادب استان قرار گرفته و شنوندگان فرهیخته خاصی را به جمع مخاطبان شبکه رادیویی دنا افزوده است و گامی است برای تقویت و توجه ویژه به فرهنگ، هنر و ادبیات این سرزمین دیرینه.

این برنامه شامل بخش ها و آیتم های جذابی مانند مشاعره سنتی، مشاعره مشروط، مشاعره با واژگان، شعر حفظی، تکمیل ابیات ناقص است که زمان پخش آن دوشنبه‌ها ساعت 17 و باز پخش 17:10 سه شنبه هر هفته است.

در شعرآورد که با حضور ۳ شرکت کننده از اقشار مختلف برگزار می‌شود، دکتر محمد نامداری تهیه کننده، نویسنده و کارشناس ادبی، گوینده فردین جهانتاب و صدابردار رضا انصاری است.

مخاطبان می توانند از طریق شماره تلفن 33222222 با پیش شماره 074 یا با شماره پیامک 30000741 درخواست خود را برای شرکت در این مسابقه رادیویی ثبت کنند.

امتیاز شما