امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

خطبه‌های نماز جمعه روی آنتن شبکه کرمان

مشاهده ۹۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۱۲:۴۹

شبکه کرمان نسبت به انعکاس خطبه‌های نماز جمعه در کرمان مبادرت می ورزد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی  کرمان  با پخش خطبه‌های نماز جمعه مخاطبان را در جریان مسائل عبادی، سیاسی و اجتماعی روز کشور و جهان قرار می دهد.

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه گفت: امروز پرچم مظلومیت مردم فلسطین در خیابانهای اروپا و امریکا به اهتزاز در امده است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان، با گرامیداشت روز جهانی مطبوعات گفت: با توجه به توطئه رسانه‌های ضد انسانی وابسته به دنیای استکبار اما رسانه‌های ارزشی و انساندوست توانسته اند صدای مظلومیت مردم غزه را به جهانیان برسانند و امروز شاهد هستیم که درخیابان‌های اروپا و آمریکا پرچم مظلومیت فلسطین به اهتزاز درآمده است.

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا گفت: سازمان ملل توانایی و کارآمدی  کافی برای حمایت از مظلومان را ندارد. امام جمعه کرمان تاکید کرد: به فضل خدا به زودی شاهد به رسمیت شناختن کشور فلسطین و پیروزی آنها خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها  با اشاره به روز ملی خلیج فارس گفت: این خلیج برای همیشه هویت خود را حفظ خواهد کرد و همیشه فارس خواهد ماند. نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به سالگرد ابلاغ دستورالعمل  هشتگانه مبارزه با فساد توسط رهبر معظم انقلاب گفت: گلوگاه‌های فساد باید بسته شود و با فسادی هم که اتفاق می افتد باید با جدیت  برخورد شود.

وی همچنین  روز شوراها را گرامی داشت و گفت: انتخابات شوراها نمودی از جمهوریت نظام در سایه اسلام است. حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی روز کارو کارگر را نیز گرامی داشت و گفت: خدمات کارگران است که چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت آورده است.

امام جمعه کرمان همچنین با گرامی داشت یاد استاد مطهری  روز معلم را تبریک گفت و افزود: عرصه پیشرفت کشور با  دانایی، توانایی و تعهد ایجاد می‌شود که این هر  سه در کلاس درس شکل می‌گیرند.

امام جمعه کرمان افزود: یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت این است که مربی و معلم  صحنه علم و عمل را بهم پیوند بزنند و به آنچه  می آموزند عمل کنند چرا که ایمان زمانی شکل میگیرد که علم و اگاهی به عمل درآید.

 

امتیاز شما