امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز تصویربرداری مناظرات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صداوسیمای استان زنجان

مشاهده ۱۶۷
۱۴۰۳/۰۲/۱۱- ۰۷:۱۶

در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات، تصویربرداری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه استان در صداوسیمای مرکز زنجان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات، تصویربرداری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه انتخابیه استان در صداوسیمای مرکز زنجان آغاز شد.

ضبط این مناظرات با حضور نامزد‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه زنجان و خدابنده انجام شد.

نامزد‌هایی که در این مناظره حاضر شدند افرادی هستند که در کانال های تبلیغات انتخاباتی صداوسیما ثبت نام و استفاده از این ظرفیت را برای طرح دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و نقد رقیبان خود انتخاب کرده اند.

یک استودیو با تجهیزات کامل فنی  برای ضبط این مناظرات در نظرگرفته شده است و مجموع مناظرات در دو کانال‌ تبلیغاتی حوزه‌های انتخاباتی برای مخاطبان پخش خواهد شد.

این برنامه‌ها پس از ضبط و تدوین در ایام تبلیغات مرحله دوم انتخابات به صورت جداگانه در 2 شبکه تلویزیونی ایجاد شده برای  حوزه‌های انتخاباتی  زنجان و خدابنده پخش خواهد شد .

قبل از شروع ضبط این برنامه مدیرکل صداوسیمای استان در سخنانی ضمن آرزوی موفقیت برای کاندیداها ، قوانین آیین نامه ضبط مناظرات تلویزیونی ستاد انتخابات را به اطلاع نامزدهای دوره دوم انتخابات رساند .

امتیاز شما