امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت روز معلم در رادیو ایران

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۳/۰۲/۱۱- ۱۴:۰۶

رادیو ایران، چهارشنبه 12 اردیبهشت، همزمان با روز معلم در برنامه‌های مختلف این مناسبت را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.

 ویژه برنامه «ما فرزند ایرانیم» چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور محمد کاربین معلم بازنشته و پسرش که پدر و پسر هر دو معلم هستند از خانواده معلم ها و همراهی خانواده با معلم می‌گوید.

 زینب برومند تهیه کننده این برنامه گفت: در این برنامه مروری بر آثار شهید مطهری خواهیم داشت و همچنین با معلمانی که به صورت دادطلبانه در مناطق محروم خدمت می‌کنند گفت و گو خواهیم کرد.

 «ما فرزند ایرانیم» چهارشنبه 12 اردیبهشت، به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای بتول نجفی ساعت 9:00 از رادیو ایران تقدیم می‌شود.

 برنامه «ایران امروز» نیز در همان تاریخ از دغدغه معلم ها و مشکلات معلم ها می‌گوید. «ایران امروز» چهارشنبه 12 اردیبهشت به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 روانه آنتن می‌شود.

 «اندیشه مطهر» در همان روز به بیان اندیشه استاد شهد مطهری می‌پردازد، این برنامه ساعت 13:30 پخش می‌شود.

 «هویت» ویژه برنامه دیگری است از گزیده سخنان شهید مطهری، این برنامه نیز چهارشنبه 12 اردیبهشت ساعت ۱۴:۴۵ تقدیم علاقه مندان می‌شود .

 «دستور کار» نیز از ابتدای هفته به موضوع معوقات فرهنگیان می‌پردازد، و 12 اردیبهشت با حضور کارشناسان این بحث را ادامه می دهد.

 «دستور کار» به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و اجرای محسن احمدی فرد ساعت 17:15 روانه آنتن می‌شود.

 برنامه عصر گاهی «ایرانشهر» نیز در روز معلم با موضوع بهترین معلم تقدیم می‌شود. «ایرانشهر» این هفته به تهیه کنندگی مهدی ساعی و اجرای حامد نجم الهدی ساعت 18:15 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 9 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما