امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغازپخش برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خراسان جنوبی

۱۴۰۳/۰۲/۱۳- ۰۸:۵۳

پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از در صدا و سیمای خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان در برنامه زنده رادیویی " با شما برای شما" گفت: برنامه‌های انتخاباتی دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ی بیرجند، درمیان و خوسف از فردا ساعت 9 و 17:10 دقیقه در رادیوی خراسان جنوبی، و ساعت 12 و 22:30 در سیمای شبکه خاوران پخش می‌شود.

آینه دار افزود: همچنین مناظره‌های ضبط شده از این دو نامزد هر روز ساعت 6 صبح و 22 از رادیوی خراسان جنوبی و 8 صبح و 19 از سیمای خاوران پخش می‌شود .

وی گفت: روز چهارشنبه که آخرین روز تبلیغات نامزدهاست، برنامه مناظره‌ها ساعت 6 صبح و 13 از رادیو و ساعت 8 صبح و 15 از سیمای خاوران پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی افزود: همچنین افرادی که نتوانند برنامه‌های تبیلغاتی نامزدها را از رادیو و تلویزیون دنبال کنند، می توانند این برنامه‌ها را در بستر اینترنت و از طریق برنامه ی ایران صدا و همچنین تلوبیون بشنوند و ببینند.

آینه دار همچنین با اشاره به اقدامات صدا و سیمای خراسان جنوبی در انعکاس برنامه‌های 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس نیز گفت: در پوشش برنامه‌های این روز ، بخشهای مختلف صدا و سیمای استان عملکرد بسیار خوبی داشت که ارتباط زنده با 29 شبکه استانی و پخش برنامه‌های صحرای طبس به مدت 4 ساعت از شبکه‌های سراسری، تنها گوشه ای از این عملکرد مناسب بوده است .

وی با اشاره به وقوع سیل اخیر در برخی نقاط استان نیز افزود: خبرنگاران صدا و سیمای استان از همان ابتدای بارندگی و حتی قبل از وقوع سیل در مناطق مختلف حضور داشتند و با انتشار و پخش 902 خبر، 332 دقیقه برنامه ی سیما و 495 دقیقه برنامه رادیویی و 112پست فضای مجازی، این موقعیت بحرانی را پوشش مناسب دادند.

 مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین در پایان این برنامه  به برگزاری جشنواره پژواک اشاره کرد و افزود: رادیوی خراسان جنوبی در این جشنواره توانسته در مرحله پایانی بیشترین حضور را برای دریافت جایزه داشته باشد که این هم یکی از افتخاراتی است که صدا و سیمای استان کسب کرده همچنین رادیو نما هم توانسته مقام اول را در بین مراکز استانها به دست آورد.

وی گفت: جشواره پژواک معتبرترین جشنواره در بخش مستندهای رادیویی است.

امتیاز شما