امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست صمیمی مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با همکاران

مشاهده ۹۲
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۲:۴۲

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی صمیمی‌ با همکاران شبکه دنا از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در این نشست ضمن گرامیداشت و تبریک هفته معلم و روز کارگر، به تبیین شعار سال برای تولید برنامه‌های متناسب در حوزه‌های پیام پرداخت.

مدیرکل شبکه استانی دنا با اشاره به اینکه بین فرهنگ و اقتصاد یک تلازم و پیوستگی وجود دارد گفت: شعار سال هر چند اقتصادی است ولی مقدمات و پیش شرط های فرهنگی دارد که صداوسیما با تولیدات موثر می تواند این نگرش فرهنگی لازم را برای تحقق شعار اقتصادی امسال ایجاد کند.

رئوف توجه به نقش مردم و استفاده از ظرفیت آنها را در تحقق شعار سال ضروری دانست و افزود: ما در عرصه‌های مختلف حکمرانی هرجایی از ظرفیت مردم استفاده کردیم اثربخشی چند برابر آن را دریافت کرده ایم.

وی گفت: رسانه باید با برنامه سازی و گفتمان سازی مناسب، زمینه مشارکت مردم را در عرصه تولید ملی فراهم کند.

مدیرکل رادیو و تلویزیون استانی دنا به ظرفیت شبکه‌های استانی اشاره کرده وگفت: برنامه‌های مستند مسابقه تولید شده در شبکه دنا از مصادیق سند تحول و بحث هویت محوری است.

رئوف سال گذشته را سالی پرفروغ برای همکاران دانست و گفت: براساس آخرین نظر سنجی در زمستان 1402 تلویزیون و رادیو استانی ما در بین مراکز به ترتیب رتبه دوم و هفتم را از حیث میزان مخاطب کسب کردند که این نشان از همت همکاران و تولیدات فاخر این شبکه استانی است.

وی در ادامه از تلاش همه همکاران در معاونت ها و بخش های مختلف تقدیر و تشکر کرد و در پایان پاسخگوی سوالات آنها بود.

تصاویر

امتیاز شما