امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
درنخستین جلسه ستاد دیه استان در سال جاری؛
درنخستین جلسه ستاد دیه استان در سال جاری؛

انعکاس رسانه ای آزادی ۳۵ زندانی جرایم غیرعمد از شبکه استانی

۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۵:۳۵

جلسه ستاد دیه استان کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، فداکار استاندار کرمان، دکترعلیرمضانی مدیرکل صداو سیما استان کرمان و عضو معتمد هیئت امناءنمایندگی ستاد دیه، مدیرعامل و اعضای ستاد دیه استان و جمعی از خیرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در جلسه ستاد دیه استان در سال ۱۴۰۳، موضوع آزادی زندانیان غیرعمد در دستور کار قرار گرفت. در جشن‌های گلریزان امسال نیز زمینه آزادی ۳۵ زندانی جرایم غیرعمد استان فراهم شد.

دکتر علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان و عضو معتمد هیئت امناءنمایندگی ستاد دیه در این نشست از آمادگی صداوسیمای استان کرمان برای برنامه سازی و پوشش اخبار مرتبط با ستاد دیه خبر داد و گفت: صدا و سیما به لطف خداوند سال گذشته و اوائل سال جاری در پوشش برپایی جشن‌های گلریزان موفق بوده است. همچنین موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: درجشن‌های گلریزان سال گذشته و اوائل سال جاری ۲۶ میلیارد در سطح استان جمع آوری شد و همچنین بنگاه‌های اقتصادی تعهد ۲۶ میلیارد تومان داشتند که پیش بینی شده با انجام این تعهد این مبلغ به ۴۰ میلیارد تومان برسد.

موسوی قوام افزود: ۵۵ میلیارد تومان برای آزادی ۳۵ نفر نیاز است و برای آزادی ۲۴۷ نفر واجد الشرایط ۹۰ میلیارد تومان علاوه بر مبالغ تخفیفی رضایت شاکیان نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان هم از ستاد دیه خواست کمک های شهرستانی از کمک های استانی جدا شود و کمک های استانی ویژه استان باشد و این مبحث در جشن‌های گلریزان برطرف شود.

حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان هم از تلاش هیئت امنای ستاد دیه و کمک های خیرین و مردم و نیز صدا و سیمای مرکز کرمان در برپایی جشن‌های گلریزان قدردانی کرد و گفت: فضا سازی رسانه موجب شد این کمک ها جمع آوری شود و از مرز ۴۰ میلیارد تومان عبور کند.

امتیاز شما