امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
باحضور مدیر کل رسانه استانی و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان برگزار شد؛
باحضور مدیر کل رسانه استانی و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان برگزار شد؛

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

مشاهده ۶۰
۱۴۰۳/۰۲/۱۶- ۱۶:۱۸

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفرآباد رفسنجان یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.  

حجت الاسلام علیمرادی نیز در سخنرانی این مراسم گفت: این مجالس دشمن‌های فراوانی دارد این جوانان و نوجوانانی که در این مجالس حضور دارند نقشه‌های شیطانی فراوانی برای آنها کشیده شده است که آنها را از این مجالس جدا کنند.

 نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وصیت‌نامه امام در مورد انقلاب اسلامی‌گفت : امام بزرگوار در سطور پایانی وصیت‌نامه خود نوشته‌اند این انقلاب باید انتقال نسلی پیدا کند یعنی نسل به نسل این انقلاب انتقال داده شود این جمعی که اینجا حضور دارند بیشترشان نسل انقلاب هستند .

وی افزود: انقلاب نباید محدود به این نسل بماند  این جوانان و نوجوانان ما مثل جوانان و نوجوان دهه ۴۰ و ۵۰ حقیقت انقلاب امام و عظمت انقلاب امام را باید بدانند و بدانند این انقلاب احیای امر امامت است این مجالس تاثیر زیادی دارد.

 

امتیاز شما