امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

استقبال کم نظیر ایرانیاران در کرمانشاه

مشاهده ۸۳
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۰۷:۳۵

سفر برنامه سازان رادیو ایران به کرمانشاه زیبا، شگفتی ساز شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سازان این شبکه این هفته در امتداد طرح هفته‌های ایرانی به کرمانشاه سفر کردند و علاوه بر، برنامه سازی مشترک با عنوان «زیر آسمان ایران»  گزارشگران این شبکه نیز به روستاهای کرمانشاه سفر کردند و گزارش های میدانی پرشماری را تهیه و پخش کردند.

 همایش ایرانیاران در کرمانشاه با حضور کم نظیر ایرانیاران برگزار شد

 در ابتدا قرار بود این کارگاه روال کارگاه‌های گذشته  روز جمعه برگزار شود، اما با توجه به استقبال پور شور و علاقه مندی ایرانیاران این کارگاه به روز شنبه موکول شد

 در این همایش نخست یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران به معرفی مهمانان پرداخت و درباره علت تشکیل کانون ایرانیاران توضیحاتی ارائه داد.

 وحید بیات تهیه کننده رادیو ایران درباره چگونگی ارتباط ایرانیاران با رادیو ایران و پیوستگی این ارتباط سخن گفت و آنها را برای فرستادن گزارش‌های خود به این شبکه و پخش در برنامه «با ایرانیاران» راهنمایی کرد.

 زهرا عزیزی گوینده و تهیه کننده مرکز کرمانشاه نیز درباره ساختن نخستین برنامه‌های رادیویی توسط افراد کم تجربه و علاقمند و لوازم آن سخن گفت و نمونه‌هایی برای آنها مثال زد.

 عباس سنجری گزارشگر پیشکسوت رادیو ایران درباره اهمیت فضاسازی و تصویرگری در گزارشهای رادیویی نکاتی را گفت و سپس میثم اسکندری درباره تربیت صدا و خوانش متن به علاقه مندان توضیحاتی را داد.

 در پایان یدالله گودرزی مدرس نویسندگی با توجه به فرصت اندک درباره ویژگی‌های متن رادیویی سخن گفت .  سپس پرسش‌های متعدد علاقمندان مشتاق مطرح شد و ایرانیاران از نوجوان و جوان پرسش‌های خود را مطرح نموده و خواستار برپایی چنین همایش‌هایی شدند.

 شایان ذکر است بیش از ۳۰۰ تن از ایرانیاران در این همایش که در تالار کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار شد شرکت کردند.

امتیاز شما