امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

*دیدار مدیرکل نوسازی مدارس فارس با مدیرکل صداوسیمای فارس*

مشاهده ۹۲
۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۰۷:۵۹

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس به همراه میرباقری دبیر مجمع خیرین مدرسه ساز استان یکشنبه 16 اردیبهشت با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس در این دیدار گفت: در سال گذشته بیش از 880 کلاس درس با هزینه 1300 میلیارد تومان در استان فارس نوسازی و تجهیز شد که نیمی از این مبلغ را خیران مدرسه ساز استان و مابقی را دولت تامین کردند.

محمد خلیل خرد با بیان اینکه استان فارس استان خیرخیزی است و 26 اردیبهشت ماه در شیراز در مراسمی‌با حضور وزیر آموزش و پرورش از خیران مدرسه ساز استان مقیم داخل و خارج از کشور تجلیل خواهد شد افزود: در سال جاری هم مدارس در نقاط مختلف استان به همت خیران نوسازی و تجهیز خواهد شد و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس خواستار تهیه فیلم ها و مستندهایی از اقدامات ارزشمند خیران مدرسه ساز برای ترویج این فرهنگ خداپسندانه از سوی شبکه فارس شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار ضمن اعلام آمادگی از پوشش مراسم تجلیل از خیران استان به صورت گسترده از شبکه فارس گفت : مقارن شدن این روز با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت و بزرگداشت امین ولایت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام موجب می‌شود نشاط و شادابی این برنامه‌ها دوچندان شود و سطح انعکاس آن وسیع تر و بهتر خواهد بود.

دکتر پهلوانیان ضمن قدردانی از اقدامات خیران مدرسه ساز استان در پیشتازی در این امر خیر و خداپسندانه در کشور ابراز امیدواری کرد سطح ارتباطات و تعاملات بین صداوسیمای فارس و مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان امسال بیش از سال های گذشته شود و با تولید برنامه‌های مشترک مردم در جریان فعالیت ها و اقدامات اثرگذار خیران قرار بگیرند.

 

 

 

تصاویر

امتیاز شما