امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از صبح صبا تا عصرصبا همراه انتخابات

۱۴۰۳/۰۲/۱۷- ۱۱:۰۵

رادیو صبا در آستانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌با برنامه‌های منتوع انتخاباتی همراه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌با ویژه برنامه‌های مختلف انتخاباتی همراه مخاطبان می‌شود.
رادیو صبا متناسب با ماموریت شبکه در فضایی متفاوت به موضوع انتخابات و طرح و پاسخ دهی چالش های انتخاباتی می‌پردازد.

از اول اردیبهشت ماه برنامه‌های «غیر علنی و بی‌زحمت» به صورت ویژه با موضوع انتخابات راهی آنتن می‌شوند. هر یک از این برنامه‌ها متناسب با رویکرد و شعار برنامه با نگاهی طنزآمیز به مباحثی همچون اهمیت شرکت در انتخابات، باید ها و نباید های انتخاباتی، ویژگی‌های یک نامزد شایسته و چگونگی انتخاب و... می‌پردازد.

برنامه نمایشی «غیر علنی» در قالب طنز ماجرای انتخابات را در رادیو صبا به نمایش می‌گذارد، در این نمایش قرار است یک نفر از شخصیت های طنز به عنوان رییس اتحادیه طنزپردازان رادیو صبا انتخاب و معرفی شود. در این برنامه شخصیت های شاخص طنز رادیو صبا همگی دور هم جمع شدن تا برای انتخاب شدن به عنوان رییس اتحادیه طنازان «رادیو صبا» با هم رقابت کنند که در این فرایند باماجراها و چالش های مختلفی رو به رو می‌شوند. «غیر علنی» هر روز ساعت ۱۰ صبح پخش م شود.

برنامه طنز «بی زحمت» با شرکت شخصیت اصلی برنامه در انتخابات مجلس شورای اسلامی از چالش های انتخاباتی می‌گوید. این برنامه هر روز ساعت ۱۶:۱۵ تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه آموزشی «زنگ انشا» از از نیمه دوم اردیبهشت به پخش انشا های دانش آموزی با موضوع انتخاب و اهمیت انتخابات راهی انتن می‌شود این برنامه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ راهی آنتن می‌شود.

برنامه‌های زنده روزانه «صبح صبا و عصر صبا» در بخش های مختلف برنامه در قالب های متنوع با نگاهی طنز به موضوع های انتخاباتی می‌پردازد. «صبح صبا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌شود و برنامه «عصر صبا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ راهی آنتن می‌شود.

امتیاز شما